سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

فردا روز دیداره

1391/9/12 23:08
نویسنده : زهرا
678 بازدید
اشتراک گذاری

 لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام ! مستم ! 

امشب با خیال تو من ؛ خواب پروانه شدن می بینم !

فردا هفته 39 باهم بودنمون تموم میشه  ! و همینطور انتظار مامان و پدر و بقیه  کسانی که یه عالمه تو رو دوست دارند و برای دیدنت لحظه شماری می کنند !

امروز وقت دکتر داشتم و قرار بود به طور قطعی بهم بگه باید چکار کنم منتظر باشم تو بصورت طبیعی دنیا بیای یا سزارین کنم ؟!

هر چند تصمیمم برای زایمان طبیعی قطعی بود ولی دکتر بعد از بررسی وضعیت من و تو گفت : با اینکه هفته 39 تموم شده تو اصلا نچرخیدی و من هیچکدوم از علائم زایمان رو ندارم  تازه من هم از اون دسته خانمهایی هستم که زایمان سختی  خواهم داشت ! ولی گفت به احترام خواسته خودم یک هفته دیگه صبر می کنه !

یادم افتاد که این روزها چقدر آروم تکون می خوری  و جات حسابی تنگ شده و دلم ریش میشه وقتی احساس می کنم تو سختی هستی !

بنابراین از مطب که اومدیم بیرون کمی باپدر مشورت کردیم بعد هم زنگ زدیم به خاله کوچیکه و عمه بزرگه تا کمی راهنمایی مون کنند و هردوشون نظرشون این بود که سزارین کنم ! دوباره برگشتیم پیش دکتر و اونم برای فردا بهمون تو بیمارستان پیامبران وقت داد و حالا قراره فردا دو تا خورشید آسمون مامان رو آفتابی کنه !

یکی خورشید عالمتاب آسمونها و دیگری مسافر پاییزی من که بالاخره از روی بال فرشته ها پایین میاد !

آره خورشیدم تو فردا میای !  از فردا توخونه باصفای ما صدای گریه و خنده یه فرشته کوچولو طنین انداز میشه !

وای خدایا باورم نمیشه ! قاصدکم فردا میاد ؛ فردا من واقعا مادر میشم !

تموم شد تنها بودن با تو ! تموم شد !!!!!

فردا من به جمع کسانی وارد میشم که خدا اجازه داده یکی از بهترین روزها رو تو زندگیشون تجربه کنند! خدا بهشون بهترین هدیه رو داده !

خدایا ازت ممنونم که منو لایق دریافت این هدیه کردی ! خدایا اینقدر به تو ایمان دارم ؛ اینقدر مهربونیهات رو تو لحظه لحظه زندگیم تجربه کردم که حتی ذره ای استرس و نگرانی ندارم !

خدایا تویی که منو لایق مادر شدن دانستی حتما مراقب منو قاصدکم خواهی بود ! تو لذت دوره شیرین تر از عسل بارداری رو نصیب من کردی پس کمکم کن قاصدکم رو در آغوش بگیرم و از دیدن سلامتیش نفس راحتی بکشم !

و باز کمکم کن همیشه این لطف بی انتهای تو در خاطرم بمونه و همیشه شکرگزارت باشم ‍ ‍!

رهام مامان فردا 13 آذر ( آخرین ماه پاییز ) سفر 9 ماهه تو دقیقا در پایان هفته 39 به پایان می رسه !

الهی که قدم های کوچولوت برای دنیای مامان یک کهکشان شادی و نشاط بیاره !

پسر نازنین من ! تو پل ارتباطی منو خدای مهربونم شدی ! تو باعث شدی به قدرت و توانایی بی انتهای خالق هستی پی ببرم ! هرروز که رشد کردی و بزرگ شدی من فهمیدم که اراده و خواست خالق بی همتا خلل ناپذیره!

پسرک عزیزم ! بیا و قدمهات رو بذار روی چشمای مامان تا باورم بشه انتظارم تموم شده !

پسرم بیا که یه دنیا بوسه و نوازش در انتظار توست !

بینهایت تبریک و شادباش در انتظار توست !

و امشب نگاه بیدار دو خانواده برای منو تو از خدای مهربون سلامتی می خواهند !

امشب ضربان قلب دو تا خانواده اینجوریه 11200000

 و چه خوشبختیم منو تو ! وقتی بیای اینو با تمام وجود درک خواهی کرد !

 

رهام عزیزم به پدر سپردم تا وقتی که به هوش بیام(آخه من خواستم که بیهوش بشم به جای بیحسی موضعی از کمر ) اگر در کنارم بود مدام در گوشم زمزمه کنه که تو سالمی ! شاید صداشو شنیدم ! دلم می خواست می تونستم طبیعی زایمان کنم تا اولین کسی باشم که تو رو می بینم و در آغوش می گیرم ولی در این زمینه زیاد خوش شانس نبودم ! شاید هم لایق نبودم !niniweblog.com

 

گل خوشبوی مادر! بیا تا نفست وصله به نفس خدا و دستت تو دست فرشته هاست باهم دستهامونو بالا بگیریم و برای همه کسانی که نیازمند توجه خدای مهربون هستند دعا کنیم !

دعا کنیم خدا امام زمانمون رو هر چه زودتر بفرسته کنارمون تا شبهای دیجور این دنیا به سپیده دم مبدل بشه !

دعا کنیم همه بیماران شفا پیدا کنند !

دعا کنیم همه کسانی که دلشون قاصدک میخواد به آرزوشون برسند !

دعا کنیم هیچکس تو دنیا محتاج کسی غیر از خدا نباشه !

دعا کنیم هیچ کودکی دغدغه ای غیر از بازی و شادی نداشته باشه !

دعا کنیم آدمها با هم مهربون باشند و بی هیچ چشم داشتی به یکدیگر محبت کنند !

دعا کنیم دوستای وبلاگیمون تو زندگیشون همیشه خوش باشند و به آرزوهاشون زیر سایه لطف خدای مهربون برسند !

برای دوتا مامان بزرگ و بابا بزرگت و عمه ها و خاله ها و دایی ها و بچه هاشون دعا کنیم !

دعا کنیم تو سالم باشی و من و پدر و همه کسانی که دوستت دارند از دیدن سلامت تو خوشحال !

دعا کنیم مصلحت خداوند برای همه آدمها اون چیزی باشه که دوست دارند و ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

sepid maman ali
12 آذر 91 23:11
salam golam
Khobi?
Omidvaram ke ninit farda sahiho va salem ghadam be khone deleton bezare
Vase hame doahaye ghashanget amin
Omidvaram emshab khob bekhabi
Emshab akharin shabe ke mosafer kocholo to delete, farda be maghsad mire
Ghadre in lahzeharo bedon
Roham jon safaret bekheir
Omidvaram sezarian rahati dashte bashi maman jon

mamnoon azizam
مامان عاشق
13 آذر 91 11:28
مبارک باشهه
خوش به حالتون انتظار به پایان رسید


مرسی گلم
امیر مهدی و عمی
13 آذر 91 15:06
سلام
خیلی خوشحالم زمانی با وبلاگتون آشنا شدم که احتمالا نی نی خوشگلتون تازه متولد شده و من جز اولین نفر هایی هستم که بهتون تبریک میگه
خیلی خیلی بهتون تبریک و شادباش میگم

انشاله که حال خودتون و نی نی نازتون خوب خوب باشه
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید


از آشنایی با شما خوشحالم !حتما بهتون سر می زنم
لی لی
13 آذر 91 17:24
انشاالله که همه دعاهای قشنگت مستجاب بشه عزیزم
نمیدونم الان کجایی ولی هر جا هستی برات آرزوی صحت و سلامت دارم دوستم
انتظار اون لحظه رو میکشم که بیایی و خبر از بهبودی هر دوتون بدی
دلم پر میشه برا زمنی که تو اولین فرصت عکسهایی نی نی نازمون رو بذاری
برات دعا میکنم زهرا جان
شما هم منو فراموش نکن مادری که الان بهشت زیر پای توست

مرسی گلم می بوسمت ! من واقعا به یادت بودم
فرشته
13 آذر 91 18:20
واااااااااااااااااایییییییییییی مبارک باشه عزیزم.


مرسی دوستم
م.ن
15 آذر 91 23:50
سلام.خوبي قدم نو رسيده مبارك ما منتظر هشتميش هستيم
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
15 آذر 91 23:54
مبارک باشه چشمتون روشن... بالاخره انتظار به سر اومد. زودتر عکسشو بذارید تا ما هم ببینیمش


ممنون عزیزم ! حتما
شادي
18 آذر 91 12:38
هوووووووووووووووووووووووووراااااااااااااااااااااااااااا حتما الان خورشيدت رو بغلت گرفتي و داري نگاهش ميكني . اميدوارم كه هميشه زير سايه شما و پدرشون باشه . و همچنين اميدوارم كه خيلي راحت آقاي پسر كوچولوت به دنيا اومده باشه.


درسته شادی جونم الان خورشیدم تو خونمونه. ازت ممنونم
مهناز
18 آذر 91 20:35
سلام
هدیه خدا- فریماه
20 آذر 91 18:51
الهی ما هم بیصبرانه منتظر ورود میهمان عزیز بهشتیمون هستیم. اینجوری نگو زهرا جان خداوند به شما لطف و نعمت مادر شدن داد یعنی بیشترین لیاقت.


الهی فدات فریماه جان
عاشق باران
27 آذر 91 18:08
بیاین دیگه کجایین؟

بزودی

لی لی
2 دی 91 10:44
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده
با اینکه شرایط روحی خوبی ندارم ولی مدام میام اینجا تا ببینم اومدی یا نه پس چرا عکسهای نینیمونو نمیذاری؟


بخدا فرصت نمی کنم بزودی میام
سپید مامان علی
5 دی 91 19:26
سلام گلم
قدم نو رسیده ات مبارکه
پس کو عکساش؟ ما منتظرییییییییییییییییییم


سلام دوستم مرسی ! عکساشو بزودی می ذارم
مامان رهام
6 دی 91 11:29
قدم نو رسیده مبارک


ممنون مونا جون