سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

بازگشت دوباره

1401/7/10 12:07
نویسنده : زهرا
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امروز بعد از سالها دوباره برگشتم

امروز 10 مهر 1401 ،بعد از نزدیک به 6 سال دوری از این فضا ، با دیدن و خواندن خاطرات گذشته دچار حس شگفت انگیزی شدم که دلم خواست دوباره برگردم و برای پسر نازنینم که دیگه الان برای خودش مردی شده بنویسم ، شاید هم این وبلاگ رو به خودش هدیه بدم تا خودش خاطراتش رو بنویسه و لذت ببره از یک تجربه تازه و شیرین.

رهام من الان نزدیک ده سالشه و کلاس چهارم دبستان هست . پسری باهوش ، مهربان ، هنرمند ، ورزشکار و صد البته شیطون

پسندها (2)

نظرات (1)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
10 مهر 01 12:32
خوشحالیم شما را مجدد در نی نی وبلاگ می بینیم 🤩
زهرا
پاسخ
ممنونم