سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

روزهای پایانی و ...

1391/9/3 10:48
نویسنده : زهرا
507 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا ابا عبدالله

"خورشید (یا حسین)مرا دریاب که در این کولاک پا بسته فریب زمستانم "

Divider Graphics and Scraps

دوستای عزیزم عزاداریهاتون قبول ! می شه برای آرامش منو سلامتی قاصدکم هم دعا کنید؟!بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

سلام ؛ خوبی عزیزترینم ؟!

قاصدکم ! تو که هیمشه با منی ، همنفسمی ، ضربان قلبم رو از خودم بهتر می شنوی ، وجودت وصله به وجود مامان ،  حتما خوب می دونی که مامانت چه حالی داره ؟!

حتما میدونی که مامان چقدر درد داره ، حتما صدای گریه های گاه گاه مامان رو میشنوی وقتی احساس می کنه داره از درد می میره ، و فهمیدی که چقدر پادرد و دل درد تو روزهای پایانی باهم بودنمون عاجزش کرده !

 گاهی وقتها اصلا نمی تونه از جاش بلند بشه باید حتما یکی کمکش کنه یا دستشو به هزار جا بگیره تا بلند شه تازه اونوقته که می بینه نمی تونه قدم از قدم برداره ؟!

 نفسم ! الان 4 ، ٥ روزه که خونه مامان جونم هستم ، اونها رو هم حسابی نگران کردم خیلی سعی می کنم مقاوم و صبور باشم ولی مامانی چه کار کنم  گاهی ناخواسته کنترلم رو از دست میدم و خلاصه

این روزها مامان خیلی دلش گرفته و بی نهایت احساس تنهایی می کنه !

با اینکه خانوادش تمام تلاششون رو می کنن تا اون راحت باشه تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com هر چیز کوچولویی باعث میشه یه عالمه غصه بخوره

دلش می خواد بره بیرون ، بره هیات ، دلش می خواد بره پیاده روی و خرید  ولی نمی تونه ، احساس می کنه خیلی برای گذران روزهاش به دیگران وابسته شده و خودش توانایی انجام کارهاش رو نداره و این برای مامانت که در هر شرایطی دلش می خواد مستقل باشه و رو پای خودش بایسته یک احساس کشنده است !

 برام دعا کن فرشته کوچولوی من

 گل همیشه بهار مامان ! یه موقع تو غصه نخوری ! هیچکدوم اینها تقصیر تو نیست ، این چیزها تو روزهای آخر بارداری طبیعیه و بعضی مادرها بیشتر دچار این عوارض میشن .

اما خدارو شکر قراره حاصل این صبر و تحمل تو باشی ، قراره به زودی بغلت کنم ، لمست کنم ، ببوسمت ، نگات کنم ، برات لالایی بخونم ، ببرمت حموم و تو بعد از یک آب تنی لذت بخش مثل فرشته ها بخوابی و من تماشات کنم !

پسرکم امروز روز ٨ محرم و روز مخصوص شیرخواره هاست همه جا مراسم عزاداری برپاست ولی من مجبور شدم بمونم خونه ونتونستم جایی برم ! باید عزاداریهای محرم رو از تلویزیون تماشا کنم و این اصلا منو راضی نمی کنه ، ولی خوب باید مواظب خودم و تو باشم آخه هر لحظه ممکنه خدا بخواد تورو بفرسته به دنیای من !

عوضش سال دیگه تو هم میشی یه شیرخواره فدایی حضرت علی اصغر(ع) و باهم یه عالمه مجلس روضه و عزاداری می ریم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرشين
4 آذر 91 22:40
سلام. اميدوارم ني ني راحت به دنيا بياد و سلامت باشه. با آرزوي شادي


ممنون گلم
لی لی
5 آذر 91 21:35
سلام عزیزم نی نی جونمون رو که ببینی لحظه های غمناک الانت تبدیل میشه به با شکوه ترین لحظه های زندگیت
دوست عزیزم این چند شب واقعا به یادت بودم و برای سلامتی و آرامش هر دوتون دعا کردم


مرسی قربونت بشم
الهه
6 آذر 91 10:40
اشكال نداره عزيزم.مطمينم كه اين دردا رو تو روزاي باقيمونده هم ميتونيم تحمل كنيم.فقط اميدوارم ني ني هامون سالم سالم بدنيا بيان.انشاا...


آره سالم بودن نی نی هامون بهترین جایزه تمام این سختی هاست
فرشته
7 آذر 91 0:15
سلام گلم انشاالله خوب میشی.خدابهت سلامتی بده عزیزم


به لطف دعای دوستای مهربونم بهترم
مامان رهام
7 آذر 91 10:53
سلام زهرا جون مقاوم باش عزیزم دیگه چیزی به وصل یار نموند


میبوسمت عزیزم
علي خوشتيپ
9 آذر 91 9:50
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ژورنال نفيس با كد 35 شركت كردم.ميشه به من راي بدين.ممنونم راستي يادتون باشه آدرس وبتونو وارد كنيد
هدیه خدا- فریماه
10 آذر 91 0:28
خصوصی داری