سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

تولد بابای بی نظیر قاصدک

1391/8/7 15:21
نویسنده : زهرا
424 بازدید
اشتراک گذاری

این پست مخصوص یار جونیم، رضاست

به مناسبت سالروز تولدش

امروز روز تولد پدره !!! یه روز قشنگ و آفتابی

و منو پسرم می خواییم  با هم دیگه به رضا جونم تبریک بگیم ؛ اینجوری ...

تاج سرم ؛ عشقم ؛ ‌همسرم ؛ بابایی گل رهام  ! تولدت هزار بار مبارک باشه  شکلکهای جالب و متنوع آروین

                              

بابای عزیزم ؛ منو مامانم خیلی خوشبختیم که شما در کنارمون هستید .

می دونی که مامان چقدر دوستت داره و همیشه به من میگه شما خوش قلب ترین و دوست داشتنی ترین مرد دنیا هستید و برای من عزیزترین بابای دنیا !

البته مامان حق داره!  من خودم میفهمم چقدر به مامان محبت می کنی و صداتونو می شنوم وقتی یه عالمه نازشو می کشی niniweblog.com

خیلی می خندم وقتی مامان دلش می گیره و بهتون میگه رضا جونم دلم گرفته میشه خودمو برات لوس کنم ؟! و شما بلند می خندی و میگی اگه من نبودم تو برای کی می خواستی خودتو لوس کنی !؟ خوب لوس کن ببینم !!!!

 و مامان  در حالی که چیک چیک اشک رو گونه هاشه  می گه :

 خداروشکر تو هستی !!!

 صدای مامان همیشه تو گوشم طنین داره که حتی اگر هزار ساعت پیشش بوده باشی  به محض اینکه می خوای بری بیرون ازت می پرسه کی برمی گردی و شما بعضی وقتها از این سوال مامان کلافه میشی و مامان می خنده ! خوب بابایی برای اینکه مامان خیلی دوستت داره و دلش زود زود برات تنگ میشه !

وقتی حس میکنه شما دارید میایید خونه مثل پروانه ها پرواز می کنه  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com و ضربان قلبش اینجوری میشه  17900000   مامان میگه : این یعنی عشق ، یعنی دوست داشتن ، یعنی دلبستگی , یعنی ...

بابای نازنینم ! منم دیگه حسابی به نوازشهای شما عادت کردم و شنیدن صداتون باعث آرامشم میشه !

دعا می کنم همیشه سربلند باشی مثل سروهای سرسبز و بلند قامتی که تو بهشت ماست .

به شوق دیدن شما دارم پرواز رو با فرشته ها تمرین می کنم تا یواش یواش از سرزمین تنهایی خودم به دیدنتون بیام و برای همیشه از بودن در کنارتون لذت ببرم !!!

بابا جونم ! این تبریک تولد از طرف دو نفریه که عاشقانه شما رو دوست دارند

یکی مامان  که خودت می گی گل شماست و دیگری من !  قاصدکتون و پسرتون رهام که بی صبرانه در انتظار رسیدن آخرین ماه پاییزم تا به جمع متولدین پاییزی خانواده بپیوندم

بابایی سال دیگه تو روز تولد شما  و مامان منم هستم باورتون میشه ؟؟؟!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شادی
7 آبان 91 13:04
سلام ماماني قند عسل رهام خان خوبي؟؟ خداروشكر انگاري كه بهتر شدي تولد بابايي رهام خان هم مبارك تازشم تولد منم هستااااااااااااااااااااااااااا


سلام عزيز دلم ، تولد تو هم مبارك گلم
سپید مامان علی
7 آبان 91 19:22
تولد همسرتون و بابای قاصدکتون مبارک باشه
انشاءالله سالیان سال سایه اش بالای سرتون باشه
انشاءالله همیشه پشت و پناه و تکیه گاهتون باشه
انشاءالله تا دنیا دنیاست خوشبخت باشید


فدات بشم دوست نازنينم
مامان رهام
8 آبان 91 11:04
زهرای عزیزم سلام
تولد همسرتو بهت تبریک میگم


سلام خانمي ممنون از لطفت گلم
خاله ی آبنبات
8 آبان 91 13:48
تولد بابایی مهربونت مبارک قاصدک کوچولو
ایشالله به سلامتی به دنیا بیای و آغوش گرمش رو با تمام وجود حس کنی


مرسی عزیز دلم
لی لی
8 آبان 91 18:22
سلااااااااااام
مبارکه
آخی شمام از این رضا جونیا که آدم میتونه راحت خودشو براش لوس کنه دارین

بازم مبارکه ایشالا 120 سالگیشون


سلام آرررررررررره عزیزم . ممنون از لطفت


الهه
18 آبان 91 8:23
ديگه اخراي راهه پس مواظب خودتو گل پسرت باش


چشم ؛ شما هم همینطور