سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

هفته 32 و تولد مامان

1391/7/18 23:23
نویسنده : زهرا
555 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز وارد هفته شدیم .

مهر ماه ؛ شروع هفته همنفسی مون همزمان شده با تولد مامان   ! چه تلاقی مبارکی !!!!

امروز اینجا اولین باران پاییزی هم بارید ؛ دست خدا درد نکنه شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

                           شکلَــَک هآی آنیکــــ ـآشکلَــَک هآی آنیکــــ ـآ                              شکلَــَک هآی آنیکــــ ـآشکلَــَک هآی آنیکــــ ـآ                          شکلَــَک هآی آنیکــــ ـآشکلَــَک هآی آنیکــــ ـآ

امروز روز تولدمه و روزیه که ٣١ هفته کامل با تو همنفس بودم . از این بابت خیلی خوشحالم ولی قاصدکم به دلیل نتیجه نه چندان خوب چکاب ماهانه دیروز غمگینم ، غصه دارم و نگرانم .

دیروز وقت دکتر داشتم ؛ دکتر حسابی مامانو ترسونده ؛ خودت بودی و دیدی دکتر بهم چی گفت : خیلی  درد داشتم و دکتر اعتقاد داشت که وضعیتم زیاد خوب نیست و باید حتما استراحت کنم وگرنه اوضاع خطرناک میشه و احتمال داره تو زودتر از زمان واقعی دنیا بیای ؟؟!‌

با حرفهایی که دکتر بهم زده از دیروز دردم شدیدتر شده و احساس می کنم تو داری میای پایین و واقعا حالم بده ؛ خیلی ناراحتم و یه عالمه گریه کردم

مسافر پاییزی من ! تو این دنیا خبری نیست ؛ عزیز دلم تو دنیای خودت راحت باش و تا زمانی که خدا بهت اجازه نداده نیا . به مامان قول بده تحمل کنی . وگرنه مامان به اندازه ستاره های آسمون غصه می خوره و به اندازه قطره های باران بهاری اشک می ریزه .

اگر زود بیای هیچکس خوشحال نمی شه عسلم !!!!

مامان دلش می خواد تو به اندازه کافی رشد کنی و بزرگ بشی تا وقتی اومدی و ماه آسمون شبش شدی بتونه راحت بغلت کنه!! آخه الان خیلی کوچولویی !

 رفتم سونو گرافی وزنت ١٧٥٠ گرم کمی کمتر یا بیشتره  ! می بینی مامانی هنوز با وزن ایده آل تولد خیلی فاصله داری . البته الان خدارو شکر وزنت خوبه ولی برای زندگی تو دنیای مامان هنوز آمادگی کافی نداری !!!

ماههای پیش اصلا وضعیت بدی نداشتم . همه چیز عادی بود ولی فکر کنم تو این چند هفته بخاطر جابجایی و کار خیلی زیاد تو اداره همه چیز به هم ریخته .

پسرم دعا کن مشکلی پیش نیاد آخه هنوز سیسمونی تو کامل نشده !! دلم می خواد قشنگترین چیزها رو برات بخرم اما اگر حالم خوب نشه و خدای نکرده خطری تو رو تهدید کنه مجبورم از خاله ها بخوام به سلیقه خودشون برات خرید کنند . البته مطمئن باش خاله ها برات سنگ تموم می ذارن

پسرم قوی باش و ثابت کن که اسم قشنگت برازندته و تو موفق میشی تا آخرین  لحظه تو دل مامان بمونی.

عزیزترین مامان ! خوب باش ؛ تو که خوب باشی منم خوبم .

الهی بگردم دور سرت مامانی ؛ امروز فهمیدم خیلی دلبسته ات شدم تصورشو نمی تونم بکنم که بدون تو باشم . الهی که نیاد همچون روزی هرگز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه
19 مهر 91 10:32
عزيزم ناراحت نباش انشاا... كه هيچ اتفاقي نمي افته.فقط استراحت كن


ممنون از لطفت دوستم .
مامان ارمیا و کسری
19 مهر 91 11:23
دوست خوبم. استرس نداشته باش. نکران هیچی هم نباش و همه چیزو بسپار به خدا.


مرسی عزیزم از دلداریت . برام دعا کن
سپید مامان علی
20 مهر 91 16:03
مامان قاصدک جون اولا تولدت مبارک
دوما اصلا استرس و نگرانی نداشته باش که خودش منجر به خیلی چیزها میشه...انشاءالله پسر گلت سر موقع به دنیا میاد و همه سیسمونی شو با سلیقه خودت میخری.....انشاءالله


ممنون عزيز دلم
لی لی
21 مهر 91 0:16
سلام زهرا جان تولدت مبارک عزیزم ایشالا که 120 ساله بشی
چرا اینقدر نگرانی خانمی به خدا توکل کن انشاالله همه چی به خوبی پیش میره و رهام جونی هم به موقع خودش میاد تو بغل مامانی مهربونش
سعی کن بیشتر استراحت کنی و آرامش داشته باشی تا همین حس رو به نینی جون هم منتقل کنی


از لطفت يك دنيا ممنون دوست خوبم
عاشق باران
22 مهر 91 13:25
سلام مامانی اصلا اصلا ناراحت و نگران نباش دکترها معمولا برای اینکه به حرفشون گوش کنید و عمل کنید یه کم زیاده روی می کنند فقط باید استراحت کنید و استرس نداشته باشید لطفا
انشالله رهام خاله صحیح و سالم و به موقع به دنیا میاد


فدات خانمی ! برام دعا کنید
فرشته
22 مهر 91 15:41
سلام گلم خیلی خوشحالم که تو نی نی دار میشی
یادت باشه خیلی برامون دعاکنی
وبت ساده و دلنشینه


سلام خانمی ! ممنون از محبتت . حتما اگر لایق باشم دعا می کنم.
فرشته
22 مهر 91 19:04
امیدوارم بتونم دوست خوبی برای شما باشم


حتما
سپید ماما علی
24 مهر 91 9:24
قاصدک خوبی؟ مامانی خوبه؟ بهتر شده؟


سلام ممنون خاله جون خدارو شكر بهتريم


شادی
29 مهر 91 8:06
وووووووووواي سلام ماماني شوشو تولدت مبارك الهي بميرم چي شده ؟؟؟؟ چرا اينجوري شدي ؟؟ كي اذيتت كرده بگو خودم بيام حسابشونو بگيرم. فدات بشم خيلي مراقب خودت باش اگه تو اداره هم كاري داشتي تماس بگير خودم بيام كمكت خودتو خسته نكن


سلام عروس گلم . خدارو شکر فعلا اوضاع تا حدی بهتر شده ممنون از لطفت عزیز دلم .
هدیه خدا- فریماه
29 مهر 91 14:50
اولا تولدت مبارک. دوما اصلا نگران نباش. فقط خوب خوب استراحت کن. از این موارد زیاد بوده.


سلام دوست نازنینم ؛ ازت ممنونم
مامان رهام
2 آبان 91 11:04
سلام زهرا جون تولدت مبارک


مرسي گلم