سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

روز کودک

1391/7/17 17:16
نویسنده : زهرا
385 بازدید
اشتراک گذاری

من کودکم ، دلی دارم لبریز شادی ؛ احساسی ناب و دست نخورده ؛ اگر بادکنکم بترکد ؛ یا  بستنی و آب نباتم در خیابان روی زمین بیفتد به خیالم ناگوارترین اتفاق برایم رخ داده است !

با عروسک هایم حرف می زنم و یقین دارم که آنها صدایم را می شنوند و مرا می فهمند  !

بزرگترهای مهربون ، کمک کنید دنیای کودکانه ام همیشه لبریز شادی و شعف باشد ، و آسمون زندگیم همیشه ستاره بارون

  

 

بگذارید سایه بان خانه رویایی ام دستان پر مهر و عاطفه شما باشد . پدر و مادرم همیشه با من بمانید و حمایتم کنید .

اجازه ندهید دنیای معصوم و بی آلایشم به زنگار بی اخلاقی آلوده شود .

به من صداقت بیاموزید ، دروغ را نمی شناسم !

گریه ها و خنده هایم را جدی بگیرید چرا که خنده هایم اوج شادی و گریه هایم نهایت غم من است !

بگذارید شادی کنم ؛ غم مرا پژمرده خواهد کرد !

من کودکم ، بدون رنگ و ریا ،‌ نه قدرتی دارم و نه سیاستی ؛ آینده ام و آرامش خیالم وابسته به محبت توام با درایت شماست ، آنرا از من دریغ نکنید !!!

 

zibaبهانه زندگیم

قاصدکم ؛ سیب سرخ آرزوهام ؛ کودک رویاهام

رهام گلم ؛ روزت مبارک مامانی ziba

 

قاصدك هاي دوست داشتني ، بچه هاي عزيز ؛ اميدوارم روز کودک براتون شروع روزهای سرشار از شادی باشه

ziba

پدر و مادرهايي كه كودك درونتون زنده است روز شما هم مبارك !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارمیا و کسری
18 مهر 91 12:17
روزت مبارک فندق.


مرسی خاله جونم
سپید مامان علی
20 مهر 91 16:06
روزت مبارک قاصدک تو راهی

مامانی روز کودک درون شما هم مبارک


مرسي ؛ روز شما هم مبارك