سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عیدتون مبارک

1391/7/7 21:48
نویسنده : زهرا
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهامم

عیدت مبارک نفسم !!

امروز تولد حضرت امام رضا (ع) بود . می شناسیش که ؟؟!! همون که حرمش یه تکه از بهشته ! می دونم که یادت هست رفته بودیم اونجا ! مطمئنم صدای بال فرشته های اونجا هنوز تو گوشت طنین داره !!

میدونم تو هم یه عالمه دلت برای اونجا تنگ شده ! مامانی دعا کن زود زود دوباره مهمون آقا بشیم . انشاا...

 ziba

"  دوستای ناناز قاصدک ! عیدتون مبارک باشه "

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
7 مهر 91 23:23
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .


سلام حتما بهتون سر ميزنم
مامان پرهام
8 مهر 91 15:23
سلام عید شما و نی نی خوشگلت مبارک


مرسی عید شما هم مبارک باشه خانمی
لی لی
10 مهر 91 18:53
سلام عزیزم عید شمام مبارک
ایشالا به زودیِ زود قسمت هممون بشه
منم دلم پر میزنه برای زیارت امام رضا


سلام ممنون گلم ! ايشاا...
مامان پارسا
12 مهر 91 22:24
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید