سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

از هفته 28 تا حالا

1391/7/6 11:20
نویسنده : زهرا
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان

خوبی پسرم ؟؟!!!

 ما یکی دو روزه وارد هفته شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینزندگی باهم شدیم . چند روز دیگه وارد ماه هشتم می شیم و دیگه شمارش معکوس برای اومدن تو به دنیای مامان شروع میشه !!!  چقدر زود گذشت و من با وجود تو چه دوره پر خاطره ای رو طی کردم  !! باورم نمیشه  کم کم دارم به لحظه دیدار تو نزدیکتر می شم !

 نفس مامان !   یه دنیا معذرت می خوام که تو هفته شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینو شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آرویننتونستم بیام پیشت و دلیلش :

اسباب کشی

گل باغ زندگی مامان ! خونه قبلی ما کوچولو و نقلی بود البته یه عالمه خوشگل بود ولی تو اونجا اتاق نداشتی و من دلم می خواست وسایل  پسر نازم رو تو اتاق خودش بچینم

اینه که تصمیم گرفتیم خونمون رو عوض کنیم . منو پدر از خونه دوست داشتنی مون دل کندیم و اونجا رو با تمام خاطرات ترک کردیم ؛ البته خونه جدیدمون رو هم یه عالمه دوست داریم

خیلی خسته شدیم  با اینکه خانواده منو پدر بسیج شدند و کلی بهمون کمک کردند ولی من واقعا اذیت شدم و هنوز بعد از گذشت ٤؛ ٥ روز پاهام درد می کنه . فکر کنم تو هم خیلی اذیت شدی الهی بمیرم واسه پسرم .

دایی علی و خانوادش مثل همیشه منو شرمنده کردند از پیدا کردن خونه بگیر تا  ...

عمه ها : معصومه ؛ فاطمه ؛ اعظم ؛ زهرا و مریم کلی زحمت کشیدند   شکلکهای جالب و متنوع آروین

خاله فاطمه هم که سه روز تمام در بسته بندی وسایل و شستشو و چیدن خونه جدید سنگ تمام گذاشت و من فقط برای همشون دعا کردم و آرزو کردم تو خوشی هاشون از شرمندگیشون در بیام .

 

 از اونروز تاحالا شیطنت هات خیلی کم شده بود http://www.khavaranshop.com/و من داشتم دق می کردم  و تصمیم داشتم تو اولین فرصت برم پیش دکترم .

از دیروز با مامان دوست شدی  و الان مامان می خواد از خوشحالی جیغ  بکشه !! شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

نفسم ! ازت خواهش می کنم منو ببخشی اگر خسته شدی . تو شب و روز منی ؛ تو هستی منی ! نمی تونم تحمل کنم ساکت باشی . حاضرم تمام شب و روزمو بدم ؛ از خواب و خوراکم بزنم و بشینم شیطنت تو رو تماشا کنم مثل چند وقت قبل که آخر شب می نشستم روی مبل و از بازی و شادی تو لذت می بردم و دلم نمی اومد برم بخوابم با اینکه خسته بودم .

الان هم حاضرم شب ها تا صبح بیدار بمونم و شیطونی وروجکمو تماشا کنم

                         

راستی قاصدک مامان !  فصل پاییز اومده شکلکهای جالب اروین فصل ما ! دلم می خواد با تمام وجودم فریاد بکشم و از خدا تشکر کنم اینقدر بلند فریاد بکشم تا صدام به آسمونها برسه ؛ آخه دیگه کل پایبز مال ما شده ! مهر ماه تولد منه ؛ آبان مال پدر و آذر مال تو ! یعنی آذر که بیاد تو میای تو زندگی ما  و من یه دنیا از این بابت خوشحالم !

داشتن تو شکر کردن داره عشقم ؛ هر چند من ناتوانم از اینکه ذره ای از این لطف خدا رو سپاس گزار باشم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لی لی
6 مهر 91 7:44
واااااااااااای خدا جون چقدر زود گذشت
هشت ماه
چقدر پارگراف آخرت رو دوست داشتم
ماه ما !
خیلی قشنگ مینویسی گلم
راستی خونه جدید مبارک
خسته نباشی
ایشالا روزای قشنگ تر زندگیتون رو توی این خونه بگذرونید

سلام عزیزم ؛ مرسی الهی فدات

هدیه خدا
6 مهر 91 16:04
وای چقدر زود گذشت. به سلامتی. دیگه چیزی نمونده.


آره واقعا؛ ممنون
مهسا
7 مهر 91 23:12
واي زهرا جون سلام....
خداي بزرگ باورم نميشه چقدر زود گذشت....
و چقدر من بي معرفتم كه توي اين اصله انقدر كم بهت سرزدم....
ايشالا پسر نارگليت به سلامتي در ماه آتش بدنيا مياد و با آمدنش گرماي دلنشيني به زندگيت ميده.
هرچند كه با خوندن اين پست بنظر ميرسه هنوز بيرون نيومده گرما و نشاطش رو فرستاده.
ايشالا خونه ي جديد هم براتون حسابي آمد داشته باشه و توش روزهاي خيلي خيلي خوبي رو در پيش داشته باشيد و شروع اين روزهاي خوش هم كه آمدن شازده پسر...
مواظب خودتون يه عالمه باش.
نميدونم سري بعدي كي اين دور و برها پيدام ميشه ولي اگه تا بدنيا آمدنش ديگه نيومدم پيشاپيش تولدش رو تبريك ميگم.
راستي تولد خود مهربون مهرماهيت هم مبارك باشه مامان زهرا....
ايشالا امسال از فرشته مهر بهترين ها رو كه فكر كنم مهمترينش سلامت شازده گليت هست رو كادو بگيري....
اوه امروز ميلاد امام رضا(ع) هم هست... اين عيد رو هم بهت تبريك ميگم.
شاد زي و مهر افروز


يك دنيا ممنون عزيزم ! شما خيلي هم بامعرفتي ! خيلي خيلي دوستتون دارم و من هم براي شما يك دنيا سلامتي و شادي آرزو مي كنم !!
مامان ارمیا و کسری
8 مهر 91 9:13
سلام دوستم. خسته نباشی. تکونهای کم رهام به خاطر خستگی تو هم بوده. هر وقت مامان خسته بشه نی نی هم خسته می شه خوب.


سلام خانمي !مرسي ! ‌خدارو شكر الان همه چيز به روال عادي خودش برگشته .
الهه
12 مهر 91 8:08
عز يزم من هر روز بهت سر ميزنم.سعي كن ديگه كم كم سيسموني رو بگيري.اخه اگه بخواي همه رو با هم بگيري خيلي خسته ميشي اونم توي ماههاي اخر


ممنون گلم منم بهت سر مي زنم ، آره بايد عجله كنم
عاشق باران
12 مهر 91 10:39
خونه ی جدیدتون مبارک


ممنون عزیزم
سپید مامان علی
12 مهر 91 15:53
سلام بر مامان مهربون و مهمون دلش
اسباب کشی به خونه جدید مبارک....فدای شیطنت های قاصذک تو دل مامانش
پیشاپیش تولد همتونو تبریک میگم


ممنون از لطفت گلم
اعظم
15 مهر 91 13:58
سلام عشقم
وای زهرا ، چقدر قشنگ نوشتی به رهام حسودیم شد خیلی خیلی دست مریزاد
ایول مامان خوش ذوق رهام
همیشه زندگیت سبزسبز دلت شادشاد


مرسي عزيزم ؛حسابي اعتماد بنفسم رفت بالا
اعظم
15 مهر 91 14:07
ماه نوشتی
خیلی قشنگ
به رهام بگو برای خالش کلی دعا کنه
ایشالا به سلامتی بیاد تا من صورت ماهشو ببینم



سلام گلم ؛ مگه ميشه رهام واسه خاله اعظمش دعا نكنه عزيزم