سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

تولد یکسالگی وبلاگ قاصدکم

1391/5/26 18:26
نویسنده : زهرا
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهار مامان !

تولد یکسالگی وبت مبارک باشه مامانی !

پارسال تو یه همچین روزهایی بود که این وبلاگ رو برات درست کردم ؛ اولین مطلبی هم که برات نوشتم عنوانش بود " این انتظار شیرین " اونروز نمی دونستم پایان انتظارم کی خواهد بود  و انتظار دیدن و بغل گرفتنت کی تموم می شه

و حالا به اراده خدای مهربون تو داری بیست و چهارمین هفته زندگیت رو تو دل مامان سپری می کنی

 و این انتظار برام خیلی شیرین تر از انتظاریه که سال  گذشته داشتم !  امروز بودنت رو با تمام وجودم احساس می کنم و می دونم که چیزی نمونده تا قاصدک دوست داشتنی مو بغل کنم !

عزیز دلم ! انتظار شیرین امروزم بزودی تموم می شه  023.gifهر چند الانم حس قشنگ با تو بودن بینهایت شیرینه !!!!

وقتی خسته ام ؛ وقتی دلم گرفته ؛ وقتی تنهام ؛ وقتی خوشحالم ؛ خلاصه هر لحظه زندگیم به تو فکر می کنم ؛ الهی دورت بگردم که تو هم برای مامان کم نمی ذاری و حسابی بهم روحیه میدی دنیای زیبا

وقتی تو دلم بازی شادی می کنی احساس می کنم تمام دنیا مال منه ، و خوشبختی با گوشت و خونم آمیخته شده

پدر هم احساس منو داره ؛ حتی گاهی از من هم خوشحال تره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله فروغ
26 مرداد 91 16:57
بدو بدو بیا نظرسنجی!!
لی لی
27 مرداد 91 2:20
سلام دوست خوبم
نه شیرنی انتظار و نه شیرینی داشتن یه گل خوشبوی بهاری رو تجربه نکردم ولی زیبایی و لذتش رو با حرفای شما احساس کردم
خوش باش و لذت ببر از تک تک لحطاتت عزیزم

سلام گلم ایشاا... همشونو به موقعش احساس می کنی





مامان رویا
29 مرداد 91 15:15
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک




ممنون عزيزم همينطور بر شما
هدیه خدا- فریماه
29 مرداد 91 15:15
اسم چی شد مامان قاصدک؟؟؟؟؟؟


امروز فردا بهتون مي گم
مامان ارمیا
31 مرداد 91 8:17
ایشالله همیشه شاد باشی و نی نی شاد و نازی هم به دنیا بیاری.
راستی چرا برای ارمیا توی نظرات قلبهای شکسته گذاشتی؟؟! منظورت رو نفهمیدم.


سلام مرسي ، ايشاا... ني ني تو هم سالم و ناناز باشه مثل داداشيش ، ببخشيد حواسم نبوده اشتباها قلب شكسته انتخاب كردم


مامان ارمیا
4 شهریور 91 9:55
یادش به خیر.


آره واقعا، البته تو خيلي تشويقم كردي دوستم
مامان رهام
7 شهریور 91 12:00
سلام زهرا جون تولد یکسالگی وبت مبارک


سلام مرسی گلم
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 16:03
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام ممنون از لطفتون ! حتما