سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

شب بخیر ستاره آسمونم

1391/5/22 23:53
نویسنده : زهرا
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ، خوبی پسرم ؟!!!  معلومه که خوبی عشق مامان ! همین الان هم داری حسابی تو دل مامان بازی شادی می کنی  شکلکهای جالب و متنوع آروین دلم می خواست می تونستم هزار تا بوست کنم ، قورتت بدم ! ولی فعلا فقط می تونم یه بوس انگشتی بکنم !  و به قول عرشیا پسر خاله مهری قورتت هم که قبلا دادم خنده 

دو روز دیگه مونده تا ٢٣ هفتگی نازناز مامان تموم بشه ! می بینی قاصدکم چقدر زود زود داری بزرگ می شی !؟ 

         http://up.vatandownload.com/images/fofg2fm6ugdgd63q5kuh.png

گلم خیلی خوابم میاد  خمیازه  ولی پدر همش بهم می گه قاصدک باهات قهره ، چرا دیر به دیر بهش سر می زنی !؟

با اینکه می دونه فرصت نمی کنم . امان از دست این پدر !!!!

الان ساعت ٢٠: ١١ شبه و پدر دیگه خوابش برده ، الهی بگردم اونم اسیر من شده ، بیشتر روزها  بعد از ظهر تا دم اداره میاد دنبالم تا من و تو کمتر اذیت بشیم . البته منم سعی می کنم محبتشو جبران کنم ، مثلا براش افطاری آماده می کنم و از خواب بیدار می شم و براش سحری درست می کنم . بیشتر کارهای خونه رو خودم انجام می دم تا پدر که میاد خونه بتونه استراحت کنه !

دیشب هم که سومین شب قدر بود با وجود اصرار من ، پدر به خاطر ما جایی نرفت و موند خونه ؛ چرا که من بر خلاف سالهای گذشته نمی تونم با پدر برم مسجد و واقعا سختمه دو سه ساعت بشینم .

این اولین باری بود که بعد ازدواجمون موندیم خونه و احیاء گرفتیم البته به همراه گل پسرمون .

منو پدر یه عالمه برای سلامتی تو عزیز دلمون دعا کردیم و از خدا خواستیم تا لایق تربیت و بزرگ کردنت باشیم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ارمیا
23 مرداد 91 10:48
سلام دوستم. خوبی؟ حالا شد. بیشتر بنویس. از خودت و قاصدکت. ایشالله همیشه سالم و سلامت باشین.
لی لی
24 مرداد 91 13:05
ایشالا خونواده 3 نفرتون همیشه همیشه در کنار هم سالم و سلامت و پر از نشاط باشه


فدات دوستم
مامان رهام
25 مرداد 91 11:22
سلام زهرا جون خوشحالم که خوبید.همیشه شاد باشید و ایام به کامتون


مرسی عزیزیم
سپید مامان علی
26 مرداد 91 22:39
سلام گلم....
اولا تولد یک سالگی وبت مبارک
دوما انشاءالله به زودی قاصدک نازتو بغل میگیری
سوما اینکه حتما علی من با قاصدکت دوست میشه


قاصدک من به دوستی با علی کوچولو افتخار میکنه!
خاله فروغ
30 مرداد 91 13:15
منولینک نکردی؟


چرا عزيزم لينكتون كردم
سپید مامان علی
31 مرداد 91 11:46
پس چرا وبلاگ رو آپ نمیکنی؟


دلم می خواد ولی متاسفانه وقت نمی کنم
عاشق باران
31 مرداد 91 23:57
سلام عیدتون مبارک راستی نی نی تون هم که پسره... به سلامتی.
خواهر من هم درست روز تولد باران متوجه شد بارداره انشالله همه ی بچه ها صحیح و سالم به دنیا بیان


عيد شما هم مبارك گلم ! بابت ني ني خواهرتون هم بهتون تبريك مي گم