سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

وای خدا چه احساس بی نظیری !!!!!

1391/4/9 0:30
نویسنده : زهرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

قاصدکم دو سه روزه وارد هفته هفدهم زندگیت تو دل مامان شدی !! دو روز پیش مطمئن شدم اون چیزی که شبیه یه بال زدن لطیف بود و گاهی احساسش می کردم شیطونی های پروانه کوچولوی مامان بوده !niniweblog.com

الهی شکر!خیلی منتظر این لحظه بودم ؛ با اینکه چند بار چیزی شبیه نبض یا بال زدن niniweblog.comحس کرده بودم ولی بهش اعتماد نمی کردم و پیش خودم می گفتم حتما اشتباه می کنم . ولی دیروز مامانو حسابی غافلگیر کردی کوچولوی نازم ! خنده ام گرفته بود و دلم می خواست کار قشنگتو تکرار کنی !!!!

بهار زندگیم عاشقتم!!!

من خیلی خوشبختم آخه تو رو دارم و تو شب و روز با منی ! و حالا خوشبخت ترم چون تنها کسی هستم که می تونم وجود تو رو هر لحظه احساس کنم !

خدایا هزار بار ازت ممنونم که منو لایق تجربه این حس قشنگ کردی !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

لی لی
9 تیر 91 17:23
آخی چه حس قشنگیه

خدا کنه هر موقع که هر کی آرزو داش این حس رو تجربه کنه خدا منتظرش نذاره


آمین
فریماه
9 تیر 91 20:22
چه حس زیبایی. واقعا باید خداروشکر کرد که تجربه این حسو به جنس مونث داد.

آره واقعا ! الهی که هیچ زنی در حسرت تجربه این حس نباشه!!!
فریماه
9 تیر 91 20:22
تلگراف فرستادم مامانی عزیز


لطف کردی ممنون
مامان ارمیا
10 تیر 91 11:07
مبارکه. من هم خوشحالم. ایشالله بزرگ تر شد تکونهاش رو از روی شکمت می بینی و کیف می کنی.


مرسی دوست جونم
مامان رهام(✿◠‿◠)
11 تیر 91 11:45
اييييييييي جااااااااااانم زهرا جون قربون حس قشنگت


مرسي گلم
پارمیدا
13 تیر 91 0:49
واقعا احساس جالبیه.حاملگی یکی از بهترین دورانهای زندگی زنهاست.البته بجز حالت تهوع هاش