سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

مامان بايد چكار كنه !!؟؟

1391/4/11 13:08
نویسنده : زهرا
450 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مونس تنهایی های مامان

خوبی نفسم !؟

من که امروز اصلا حالم خوب نیست    ناراحت  درد خیلی شدیدی دارم و تقریبا نمی تونم راست بایستم و با کمر خمیده راه می رم . خیلی تلاش می کنم تو اداره کسی نفهمه . نمی دونم چرا اینطوری شدم . اولش برای تو نگران بودم ولی یکی از همکارام که بارداره بهم گفت: نگران نباشم اون هم تجربه این درد شدید شکمی رو داشته و دلیلش اسپاسم هستش یعنی گرفتگی عضلات .

دلم می خواست می تونستم یه سر برم بیمارستان ولی می ترسم یه موقع بیرون حالم بد شه ! كسي هم نيست منو ببره آخه همه همكاراي واحد ما آقا هستند و هنوز از مادر شدن من خبر ندارند . خلاصه مجبورم تحمل كنم و ..... .

اما عزیز دلم هیچکدوم اینها مهم نیست ؛فدای سرت ! تو خوب باش ، همیشه خوب باش ؛ بخند وقتی مامان می خنده یا حتی وقتی گریه می کنه ! خوشحال باش حتی اگر مامان تمام غصه های عالم تو دلش جمع شده باشه ! بازی و شیطونی کن حتی اگر مامان از درد نای تکون خوردن نداشته باشه . تو هميشه مامانو داري حتي اگر مامان هيچكسي رو نداشته باشه !

تو عزیز دلمی ، تو همه وجودمی ، تو قاصدکمی ! هیچ چیزي نمی تونه باعث بشه تو از یادم بری ؛ تمام دردهای جسمی یا حتی طاقت فرساترین غمها !!!!!

اميد آينده ام ! مامان به كمكت احتياج داره ؛ دستهای کوچولوتو بگیر به طرف خدا و ازش بخواه مامان خوب شه !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریماه
11 تیر 91 23:45
ایشاله زودتر خوب شی. قاصدک واسه مامانی دعا کنننننننن.


مرسي عزيزم . الهي شكر امروز خيلي خوبم
مامان رهام(✿◠‿◠)
17 تیر 91 12:08
سلام زهرا جون.........اين روزا مي گذره عزيزم


سلام دوستم ؛ممنون از دلداریت