سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

میلاد سه خورشید

1391/4/3 23:38
نویسنده : زهرا
465 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش وجودم حالت چطوره ؟!

قاصدکم بهار تموم شده و اولین ماه فصل با حرارت تابستان یعنی تیر شروع شده ؛ همزمان با شروع تیر ؛ ماه شعبان هم اومده که یه ماه پر از تولده !! امروز که سوم شعبان بود تولد حضرت امام حسین (ع)  هم بود ، قبلا بهت گفتم اون کیه .

فردا که چهارم شعبان هستش تولد برادر مهربون و با وفای امام حسین(ع) یعنی حضرت ابوالفضل (ع) هست که همه شیعیان با شنیدن اسمش یه جورایی احساساتی می شن و ...

و پس فردا هم تولد پسر نازنین امام حسین (ع) یعنی امام چهارم ما حضرت امام زین العابدین (ع) هست که به خواست خداوند تو واقعه غم انگیز کربلا زنده ماند تا پیام عاشورا رو به تمام جهان  برسونه .

تازه چند تا تولد دیگه هم داریم که به موقعش بهت می گم !

مبارک باشه تولد و درخشش اینهمه خورشید !!! http://www.khavaranshop.com/ خاوران شاپ با صد هزار کالا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریماه
4 تیر 91 10:40
چقدر زیبا همیشه از مناسبتها صحبت میکنید. میلاذ 3 خورشید. عااااااالیه


لطفت داري خانمي
لی لی
5 تیر 91 1:22
عیدتون مبارک زهرا جونم
تو این روزای قشنگ تو این روزا که یه فرشته ی نازنین رو هم با خودت داری با پاکی مادرانه ای که داری ازت میخوام برای همه دعا کنین هم خودتون هم قاصدک عزیزتون و برای من که یه حاجت بزرگ دارم قاصدک کوچولو صدای شمارو خوب میشنوه ازش بخواه برام از خدا حاجتمو بگیره


عزیز دلم حتما !!