سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

روز مادر

1391/2/23 23:05
نویسنده : زهرا
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای مهربون روزتون مبارک

          این دسته گل هم قابل شمارو نداره            

 

                                           

مامان بهم گفت : امروز روز مادره . روز تولد حضرت فاطمه (س) ، لایق ترین ، مهربونترین و دوست داشتنی ترین مادر دنیا ! و امروز به افتخار تولد این گوهر هستی روز مادر نامیده شده تا مامانای عزیز یادشون بیاد که چه الگوی بی نظیری دارند و خودشون چه جواهراتی هستند !!!

مامان من امسال اولین سالیه که مامان شده ؛ البته همونطور که می دونید من هنوز دنیا نیومدم ولی خوب به هر حال مامانم مامان شده دیگه !!    

همه بهش تبریک گفتند یه عالمه . خاله ها , عمه ها , زن دایی و دوستهای مامان و از همه مهمتر پدر که هم از طرف خودش هی تبریک می گه هم از طرف من !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رهام
25 اردیبهشت 91 11:38
روزت مبارك مامان جديد


ممنون عزیزم
هدیه خدا- فریماه
31 اردیبهشت 91 10:45
ایشاله بزودی این روزها هم تمام میشه مامان خوب.


ممنون عزيزم . دلم براي يه غذا خوردن درست و حسابي تنگ شده
الهه
3 خرداد 91 9:05
روز شمام مبارك دوستم.خدا رو شكر من اصلا ويار ندارم.ايشاا... شمام زود خوب شين.


خدارو شكر كه حالتون خوبه ! من كه دارم مي ميرم