سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

یه قلب کوچولو

1391/2/6 22:59
نویسنده : زهرا
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ضربان قلب مامان

چند روز پیش رفتم سونوگرافی (جایی که عکس قاصدکها رو قبل از تولدشون به مامانا نشون می دن) !

الهی دورت بگردم عشق رویایی من ؛ تمام وجودت خلاصه شده بود تو یه قلب کوچولو که بوم بوم می زد !

عزیز دلم می بینی خدا ی مهربون تو جسم آدمها اول خونه خودش رو خلق می کنه !!!! خونه عشق ها و محبتها رو .

مامان فدای بوم بوم قلبت بشه زندگیم !! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارمیدا
7 اردیبهشت 91 15:55
چقدر لذت بخشه.یاد اولین سونوگرافی خودم افتادم.گاهی هوس میکنم یه بار دیگه..........
نه نه خدایا شکرت همین پارمی بسه.


آره منم خیلی لذت بردم
عاشق باران
9 اردیبهشت 91 15:49
مبارکه


ممنون