سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

یه خبر خوش !!!

1391/1/29 19:57
نویسنده : زهرا
812 بازدید
اشتراک گذاری

من ، قاصدک رویاهای مامان ، اومدم تو دل مامانم !!

توی بهشت غرق در بازی بودم، یکی از فرشته ها اومد و گفت دیگه وقت سفره ، یک دفعه با دلهره دامنشو گرفتم !

ناگهان از رو زمین صدای مامانم رو شنیدم که هی می گفت : منتظر منه

اونوقت بود که دیگه بی تاب شدم برای بوسیدن و بوییدنش

چند وقتی بود آسمون دل مامانم یه خورشید کوچک می خواست ، و من الان مثل خورشید تو آسمون دلش نشستم 

                                                     

گاهی وقتها تو شبهای مهتابی مامان دنبال یه ستاره می گشت ، و حالا من توی تمام شبهای دلش بهش چشمک می زنم

                                                       

گاهی دلش می خواست فرشته ای باشه تا براش قصه بگه ؛ شعر بخونه  ؛ و اون الان چند وقتیه قصه گوی فرشته ها شده ! و من عاشق قصه هاش و خمار صداش شدم  

گاهی روزها آرزو می کرد نفس در نفس یه موجود دیگه باشه ؛حالا من شدم  نفسش و اون با من نفس می کشه !

دوست داشت یه روزی مادر بشه و الان خیلی ها بهش مامان قاصدک میگن ولی اون این احساس  رو با ناباوری مزه مزه

می کنه !

یه روزی آرزو کرده بود فصل رنگارنگ خدا (پاییز ) مال ما باشه ، و حالا راستی راستی پاییز با تمام رنگهای دلفریبش مال ما شده ( آخه پاییز که بشه  میام توی دنیاشون ؛ مامان و بابا هر دو متولد این فصلند )

مامان دلش می خواست تو سال نو ؛ توی سالگرد ازدواجشون هدیه خدای مهربون بهش یه قاصدک دوست داشتنی باشه و خدا خواست و من یه قاصدک شدم سوار نسیم شدم اومدم تا دشت دل مامان جونم !

خدا بهم گفت قطره بشم ؛ از دریا کنده بشم ، ببارم تو سرزمین قلب مادرم ؛ تا که یک قلب دیگه پدید بیاد ، یه زندگی پا بگیره !

مامانم توی باغ زندگیش فقط پروانه نداشت ؛ و حالا مامان همش بهم میگه : پروانه آرزوهام به باغ زندگیم خوش اومدی

                                

                                          حالا مامان و پدر خیلی خوشحالند و هر روز خدا رو شکر می کنند

                                  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ارمیا
30 فروردین 91 8:58
سلام خاله. خیلی خیل خوش اومدی. من که خیلی ذوق زده ام که تو داری میای توی دنیای ما. ایشالله هر روز و هر لحظه در پناه خدا رشد کنی و ماه و ماه تر بشی. منتظرتیم. برای من و ارمیا و اون یکی کولوچه که هنوز نمی دونم چیه ولی تو می شناسیش و توی بهشت دیدیش دعا کن.


سلام خاله جون ، بالاخره راز شيرين مامانم رو افشاء كردم . منم خوشحالم ميام و با ارميا دوست ميشم
مامان رویا
30 فروردین 91 22:33
سلام از راه وبلاگ مامان ارمیا جون اومدم اینجا تبریک بگم خدمتتون ایشالله خوش قدم باشه این فرشته ناز
مواظب خودتون باشین...


سلام ممنون از لطفتون . خوشحالم بهم سر زدید
محمد
31 فروردین 91 10:55
شادباشیدوسلامت


ممنون از شما
مامان رهام
31 فروردین 91 11:07
اي جاااااااااااااااااااااااااااانم................خيلي خوشحال شدم..............مبارك باشه زهرا جون


مرسی دوست عزیزم برام دعا کنید
مامان رهام
31 فروردین 91 11:09
يعني الان چند ماهته زهرا جون؟



دارم وارد هفته هفتم می شم


پارمیدا
1 اردیبهشت 91 16:17
مادر شدنتونو تبریک میگم.مادر بودن یه حس فوق العاده است.از خدا میخوام این حس رو از هیچ زنی نگیره و به همه اونایی که سالهاست منتظر قاصدک کوچولو هستند کمک کنه.@};

ممنون از محبتتون !منم امیدوارم خدای مهربون شیرینی این لحظات رو نصیب همه زنها بکنه!
الهه
1 اردیبهشت 91 23:18
مباركه.منو تو با هم ماماني شديمممممممممممممممممم


ممنون ، براي شما هم مبارك باشه!!!!!!
مامان ابوالفضل
2 اردیبهشت 91 17:46
سلامممممممممممممممممممممممم
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هزارتا هوارتاااااااااااااااااااااااااااااا
خوشحالم براتون
خدا رو شکر
ایشاالله به سلامتی و به موقع بدنیا بیاد
مراقب خودت باش
لحظه های شیرینی و تجربه می کنی
بوس


سلام ، متشكرم از لطفتون

پارمیدا
3 اردیبهشت 91 10:33
ممنون که ما رو لینک کردی منم شما رو لینک کردم.بیصبرانه منتظر اومدن قاصدک کوچولو هستیم.


يك دنيا ممنون
هدیه خدا
3 اردیبهشت 91 18:31
سلام به شما مادر. تبریک میگم. به سلامتی.ایشاله یه نی نی سالم وموفق.


سلام ، ممنون از محبتتون
الهه
4 اردیبهشت 91 11:52
اره اگه خدا بخواد


ایشااله به سلامتی
مامان پرهام
4 اردیبهشت 91 14:41
سلام عزیزم خوش اومدی نی نی ناز! قدمت مبارک باشه ایشاللا


مرسی خاله جون می بوسمتون
عاشق باران
4 اردیبهشت 91 18:56
سلام خیلی وقته لینکتون کردم و سر می زنم امروز خیلی خوشحال شدم از خوندن این پست...
امیدوارم سالم و شاد باشید


سلام ! خوشحالم کردید
مامان رهام
5 اردیبهشت 91 10:09
سلام عزيزم حالت چطوره زهرا جون؟ويارت كه سخت نيست؟سالم باشي عزيزدلم


سلام دوست مهربونم ! شکر خدا حالم فعلا خوبه ! می بوسمتون





مامان رهام
5 اردیبهشت 91 10:10
زهرا جون جدي اگه فسقليت دخمل شد اسمشو ميزاري قاصدك؟


نه! قاصدک اسم کودک رویاهای منه !
مهسا
5 اردیبهشت 91 21:25
واي به سلامتي . مباركتون باشه
ايشالا به سلامتي بدنيا مياد و براتون شادي رو بيشتر از پيش به ارمغان مياره.
واقعاً از خوندن اين پست خيلي خوشحال شدم.
بهت صميمانه تبريك ميگم.
منتظر ديدن عكساي خوشگل اين كوچولوي هستم.
حالا تا بدنيا آمدنش بايد كلي صبر كنم.
مواظب خودت خيلي باش
شاد زي و مهر افروز


ممنون عزیزم


عاشق باران
6 اردیبهشت 91 20:32
سلام ممنون که اومدید. توی مسابقه شرکت نکردید؟


مامان آینده ( آرزو)
8 اردیبهشت 91 11:46
سلام عزیزم ...بهت تبریک میگم ...از این که اومدی وبلاگم ممنون ....انشاا... این حس رو همه تجربه کنن و طعم خوب مادر شدن رو بچشن ....عزیزم 3 ماه او خیلی مواظب خودت و نی نی باش ....واقعا بهت تبریک میگم که یه قاصدک کوچولو تو دلت داری


ممنون از لطفتون