سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

جمعه دلگیر

1391/1/25 19:15
نویسنده : زهرا
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خورشید مامان

حالت که خوبه ؟؟!!

امروز جمعه است و الان دیگه غروب شده .  اینجا هوا بارانیه و آسمون ابری !!! دل مامان به اندازه همین آسمون گرفته !!! و از صبح تا حالا به اندازه آسمون گریه کرده   در ضمن معده مامان خیلی درد می کنه ؛ میشه دعا کنی خوب بشه ؟!

متاسفم که اینطور شده عزیز دلم ! گاهی وقتها فقط گریه کردن باعث میشه غصه هامون کم بشه و دوباره خوشحالی بیاد سراغمون .

از صبح تا دو سه ساعت قبل باد خیلی شدیدی می وزید ، می دونی که مامان چقدر از باد می ترسه ! دیشب هم همینطور ، به همین علت مامان اصلا دیشب خوب نتونست بخوابه .

 

دلم یه عالمه برای مامان جون و آقا جونم و برادر و خواهرام تنگ شده  15400000 ولی نشد برم ببینمشون .  اونها هم خیلی منتظرم بودند و هی زنگ می زدند    ولی .... . 

خوش به حال اونهایی که روزی چند بار پدرو مادرشونو می بینن !  مطمئنا اونها نمی تونن حال الان منو درک کنند ؟؟

هیچ جای دیگه ای هم دلم نمی خواست برم همش موندم خونه و ..... .

امروز می خواستم یه خبر خوب بهت بدم ولی اصلا حس دادن هیچ خبر خوشی رو به هیچ کس ندارم ! منو ببخش سیب سرخ آرزوهام !!!

بهت قول می دم زودی حالم خوب بشه و دوباره بیام پیشت .

                                

راستی نیم ساعت پیش کلی با عمه مهنازت اس ام اس بازی کردیم ؛ بهت سلام رسوند و خواست که براش دعا کنی !! بهش گفتم که تو یه عالمه دوستش داری !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیا
26 فروردین 91 8:17
سلام. ای بابا. اومدم تا خبر خوبت رو ببینم. چرا نگذاشتی؟ دلت چرا گرفته بود آخه دوستم؟؟زود باش وگرنه خودم می نویسم ها.


به موقعش چشم