سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

همکار مامان

1391/1/22 10:40
نویسنده : زهرا
1,741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم

قاصدک نانازم امروز صبح تو اداره با صحنه جالبی روبرو شدم که دلم می خواد برات تعریف کنم .

صبح که رفتم دستشویی تا دستهامو بشورم متوجه شدم که یکی از همکارای خانم تو دستشویی داره حالش بهم می خوره و .....

ازش پرسیدم چرا حالت بهم خورد ؟؟ سرش رو تکون داد و یه لبخند ناز زد  ؛ من فهمیدم ماجرا چیه ؟؟!!!!!!

گل من ! اون یه مامان جوون بود که یه قاصدک تازگی اومده بود تو دلش   

"  آخه وقتی قاصدک ها تازه میان تو دل ماماناشون , سیستم بدن مامان ها عوض می شه تا شرایط مناسب برای بزرگ شدن قاصدک ها فراهم بشه و این تغییرات اولش کمی مامانیارو اذیت می کنه اما خوشحالی بودن با قاصدک هاشون باعث می شه این چیزها براشون شیرین و قابل تحمل بشه "

  بهش تبریک گفتم و کمی باهم صحبت کردیم ؛ یه خورده نگران بود که آقایون همکار بفهمن . الهی که  حالش زود خوب بشه و نی نی نازش صحیح و سالم دنیا بیاد .

راستی فرشته من ! یکی از دوستهای مامان که می شناسیش برای دومین بار تو دلش یه قاصدک داره   هر وقت خودش اجازه بده بهت می گم اون کیه !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
6 اردیبهشت 91 20:39
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...