سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

امروز مامان

1391/1/18 22:41
نویسنده : زهرا
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق شیرینم

دل مامان اندازه تمام چیزهای دوست داشتنی تو دنیا برات تنگ شده !

امشب با اینکه خسته ام دلم نیومد بهت سر نزنم (دایی علی اسباب کشی داشت و مامان و پدر  رفتند و بهشون کمک کردند . دایی علی یه فرشته بی همتاست وقتی بیای تو دنیای مامان می بینی . من عاشق خودش و خانوادشم )! 

البته چند روزیه مامان تو دفترچه خاطراتش برات می نویسه

پدر رفته هیات ؛ آخه ایام شهادت دختر عزیز پیامبر مهربونمونه (حضرت فاطمه (س))  . صبح هم با چند تا از دوستهاش رفته بود قم ؛ حرم حضرت معمومه (س) که از بچه های حضرت فاطمه (س) است

                               

 امروز دعای ندبه رو ( که صبح های جمعه برای مناجات با حضرت امام زمان عج خونده می شه)  آقای محمود کریمی می خوند که منو پدر خیلی بهش علاقه داریم .

پدر اونجا یه عالمه برای منو تو دعا کرده

پدر ازم خواسته بخوابم و استراحت کنم الان بیاد ببینه بیدارم کلی شاکی می شه    پس گل مامان تا پدر نیومده من برم مسواک بزنم و بخوابم .

شبت بخیر تپش deborah.mihanblog.com مامان !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارمیا
19 فروردین 91 9:33
التماس دعا.
نگين
19 فروردین 91 16:10
سلام آرزوي توفيق و سلامتي و شادكامي براي شما و خونواده يمحترمتون رو از خداوند مهربون خواستارم . پاينده باشيد.