سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

مامان به کمک احتیاج داره

1390/6/5 15:29
نویسنده : زهرا
346 بازدید
اشتراک گذاری

قاصدکم  نمی دونم آرزوی داشتن تو یه آرزوی منطقیه یا احساسی متفکر

 هر چند وقتی بهت فکر می کنم تمام وجودم پر از شادی می شه و داشتن تو برای من حتما یه اتفاق زیبا خواهد بود   

 ولی گاهی می ترسم تو از اومدن به این دنیا خوشت نیاد . دلم نمی خواد اینقدر خودخواه باشم که به جای تو تصمیم بگیریم . بیا هر دومون از خدا بخواهیم بهمون کمک کنه .

 مامان امروز کمی بد اخلاقه پس بهتره چیزی برات ننویسه ، چون مامان که تو این دنیا تنها نیست ؛ عده زیادی الان خوشحالند و می خندند

                                          made by Laie

 امروز که بگذره فردا منم مثل همیشه  دلیلی برای خندیدن خواهم داشت و باز برات قصه های دوست داشتنی تعریف خواهم کرد .

عاشقانه دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارميا
6 شهریور 90 12:14
سلام دوستم.چرا ناراحتي؟؟؟چي شده بداخلاقي؟ به خاطر كارهاست؟ نبينما.


آره دوست جونم ، خسته هم بودم و ضعف داشتم ، ولی شکر خدا خوب شدم . ممنون