سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

درباره شب یلدا

1390/10/6 14:48
نویسنده : زهرا
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی مامان دلم برات پر می زنه  deborah.mihanblog.com

یه وقت پیش خودت فکر نکنی مامان بی عاطفه شده !؟ یاد تو توی تمام لحظه های من جاریه !!!

بعد اون سرماخوردگی همش فشارم می افته و ... با این حال تو این مدت چند بار مهمونی دادم و ...

              

گل مامان بازم فصل عوض شده و یکی از دیگه از فصلهای خوب و زیبای خدا از راه رسیده ، تا امروز نتونستم درباره اش باهات حرف بزنم . پاییز رنگ رنگ جاشو داده به زمستان پر از برف و سپیدی

( آخرین فصل سال )                        

اولین شب شروع فصل زمستان  که بلندترین شب سال هست رو بهش میگن یلدا و اولین ماه این فصل دی ماهه.

شب یلدا خانواده های ایرانی دور هم جمع می شن و یه جشن کوچولو می گیرند ، خوراکی های خوشمزه می خورند که از مهمترین اونها هندوانه و آجیله                                                               

فال حافظ هم میگیرند ( حافظ یه شاعر خوش سخنه که ما معتقدیم اشعارش بویی از قرآن داره و خوندنش به آدم انرژی و امید می ده )    این هم تصویر مقبره حافظ شیرازی               

                                                                 

شب یلدای امسال مامانم برام یه عالمه هدیه فرستاد ، دست گلش درد نکنه !              

                                                            

خانواده پدر امسال مهمون خونه ما بودند به همین دلیل من نتونستم تو جمع خانواده خودم باشم (انشاالله باشه برای سال بعد ) !

سعی کردم به روی خودم نیارم حالم خوش نیست تا به مهمونای عزیزمون خوش بگذره . مامان بزرگ و آقابزرگ ، عمه معصومه شاد و یه عالمه دوست داشتنی ، عمه فاطمه فداکار و مهربون و عمه مریم مومن و نجیب با خانواده هاشون مهمونای عزیز شب یلدامون بودند . همه آرزو می کردند سال دیگه تو هم باشی !!!!

اینم چند تا عکس از میز یلدای مامان  ( اون روز سرکار بودم و وقت کمی برای چیدن میز داشتم  مریض هم بودم وگرنه خیلی بهتر می شد ) .

 

                  

                

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارميا
11 دی 90 9:25
آفرين چه باسليقه. خونتون قشنگه ها. مبل هاتم خيلي قشنگن. مي دوني كه.


مرسی دوست جون ! به پای تو که نمی رسم .
مامان رهام
21 دی 90 10:54
به به چه با سليقه


ممنون ، تعریفتون باعث دلگرمیم شد .
الهه
16 بهمن 90 8:18
اي ول هندونتون خيلي قشنگه.


مرسی عزیزم ، چشماتون قشنگ می بینه !