سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عرشیا کوچولو کار دست خودش داده

1390/9/27 10:46
نویسنده : زهرا
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ، حالت چطوره!!؟؟؟

چند روزیه نتونستم بهت سر بزنم منو ببخش عزیز دلم ، آخه درگیر مهمون و هزار تا چیز دیگه بودم .

متاسفانه برای عرشیا کوچولو یه مشکلی پیش اومده که همه خانواده رو حسابی ناراحت کرده ، شیطون بلا می خواسته چیزی از کابینت برداره که پرت شده کف آشپزخونه و دستش شکسته و الان تو گچه .  خدا خیلی به هممون رحم کرده و ما بخاطر اینکه ممکن بود اتفاق بدتری بیفته و نیفتاد از خدا خیلی ممنونیم .

وروجک دیروز نذاشت ازش عکس بگیرم و تا دید دوربین دستمه زد زیر گریه .

الهی براش بمیرم ، الهی برای خواهر جونم بمیرم که چقدر به خاطر این مسئله قصه خورده .

هستی مامان برای عرشیا که عزیز همه ماست دعا کن . دعا کن دستش مثل اولش جوش بخوره و براش مشکلی پیش نیاد !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رهام
29 آذر 90 11:43
بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب

یه عمری با من و لیلای من باش . . .

.

پیشاپیش یلداتون مبارک [بوسه][بوسه]


مرسی عزیزم ، یلدای شما هم مبارک

اشکان بمی
8 دی 90 16:43
و پاییز ثانیه ثانیه تمام میشود یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایتان ارزوهای خوب دارد


ممنون عزیز مهربون . امیدوارم سرمای زمستان برات پیام آور گرمی و لطافت باشه !!