سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

دسته گلهای پدر

1390/10/6 14:49
نویسنده : زهرا
1,708 بازدید
اشتراک گذاری

هستی مامان دوست دارم مثل پدر مهربون باشی !!!!!

پدر دیروز برای سومین بار تو این هفته واسم دسته گل خرید ، گل خریدن پدر واسه من نقل مجالسه ، دوره نامزدی اینقدر  می آورد که آقا جونم صداش در اومد . اون برای خرید گل هیچ موقع منتظر مناسبت نیست ! دایی احسان گلهای خشک شده اون دوره رو از دسته جدا کرد و چیدشون تو یه دیگ مسی که مامان جونم بهم داد و الان گذاشتمش یه گوشه خونمون 

                            

   گلهای بعد عروسی رو هم تا جایی که بتونم خشک می کنم . پدر بیشتر برام لیلیوم و رز     می خره ، لیلیوم برعکس رز وقتی خشک می شه قشنگ نیست واسه همین رزها رو بیشتر خشک می کنم .     

                               

 

اینم از سورپرایز قشنگ دیروزش ایندفعه لیلیوم نداره

                               

     همسر عزیزم منو قاصدک خیلی خیلی دوستت داریم                      deborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ارميا
11 دی 90 9:24
به به.آفرين به همسريت. چه گل قشنگي. محمد كه از وقتي ارميا به دنيا اومده فقط 2 بار براي من گل خريده.ميگه مشغله ام انقدر زياده كه ... مي گه خودم گلم ديگه. چي بگم والا


ممنون . عوضش تو گلی مثل ارمیا داری ! بعدشم هرکس محبتشو یه جور نشون میده حتما همسر جون تو هم روش خاص خودشو داره .
مامان رهام
20 دی 90 11:27
سلام .زهراجون باسليقه اي ها


سلام ممنونم .
مامان رهام
20 دی 90 11:27
خوش به حالت زهرا جون حسوديم شد


مطمئنم شما هم خوشبخت هستید! هر کسی یه جور ابراز محبت می کنه رضای منم اینجوریه دیگه .


مامان رهام
21 دی 90 10:54
خوش به حالت چه همسر ماهي داري
الهه
16 بهمن 90 8:20
عجب گلاي خوشكلي.دست شوهرت درد نكنه


ممنونم