سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

درس اول : معرفی دنیای خودم

1390/5/26 11:16
نویسنده : زهرا
716 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زندگیم ! تصمیم دارم قبل از اومدنت کمی راجع به دنیای خودمون برات حرف بزنم ، درباره خانواده خودم و پدر و درباره خیلی چیزهای دیگه ، سعی کن خوب گوش کنی چون حرفهام  درباره چیزهاییست که مهمه بدونی .

 

niniweblog.com

 

جونم برات بگه : جایی که ما توش زندگی می کنیم بهش میگن زمین . یه چیز گرده که مدام می چرخه

img/daneshnameh_up/2/2b/EARTH001.GIF

( آخی عزیز دلم می پرسی گرد یعنی چی ؟ گرد چیزیه که زاویه نداره ، وای خدای من ! ببخش هستی مامان که به سوالت یه جواب سخت دادم خیال کردم تو هندسه بلدی ؟؟!! البته بلدی ولی وقتی دنیا بیای یادت می ره که با تلاش این استعداد دوباره  بالفعل و شکوفا می شه ).  بگذریم ؛ آخه هنوز مامان خوب بلد نیست به سوالاتت جواب بده .خجالت

 راستی تو می تونی هر سوالی داشتی از خدا بپرسی آخه بهش خیلی نزدیکتری و اون جوابتو می ده ) . خوب داشتم می گفتم ؛  چرخش زمین دلایل مختلفی داره که بعدا میفهمی شایدم می دونی! بالای سرمون یه آسمون قشنگ داریم که رنگش آبیه ( آبی آسمونی )

                                                

                 

 که گاهی ازش باران و برف می باره .   تصاویر فانتزی برای استفاده در وبلاگها و آواتار یاهو مسنجر | www.tehranjavan.mihanblog.com

 یه خورشید و یه ماه خوشگل داره که ماهش شبها می آد با یه عالمه ستاره و خورشید مهربونش روزها.                               Night            نایت اسکین

 

 

 

الان با این اسمها آشنا شو تا وقتی که  وارد این دنیا شدی کم کم همه رو خودت ببینی، لمس و احساس کنی .

دورو برمون کلی درخت و جنگل و کوه داریم

niniweblog.com

 

 با یه عالمه دریاهای قشنگ  که پر از ماهی های خوشگلو با مزست(دریا یعنی یه عالمه آب و آب یعنی مایع حیات تمام موجودات )

niniweblog.com 

بعضی از دریاها مثل آسمون آبی هستند و بعضی هاشون سبز یا حتی یه رنگهای دیگه .

فکر کنم برای امروز کافیه .

به امید دیدنت ، به امید بوسیدنت قاصدک منماچ استرس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرهام
25 مرداد 90 14:31
سلام. امیدوارم خوب و خوش باشید. به چیز جالب یادم اومده و اون اینه که درست چند ماه قبل از این که ما اصلا تصمیم بگیریم بچه دار بشیم من به طور غریبی دلم می خواست دنیا رو درختها و باد و آب و کوه و آفتاب و همه چیز رو به یه نفر که من مادرش می شم معرفی کنم! و الان شبیه اون حرفها رو اینجا دیدم! ایشاللا به زودی نی نی خوشگلی می اد توی آغوشت عزیزم!


سلام ممنون از اینکه قابل دونستید و مطالبمو خوندید ،وبلاگ پرهام جان هم خیلی قشنگه ، آرزو می کنم خدا پسر کوچولوی خوشگلتونو براتون نگه داره .
مامان ارميا
26 مرداد 90 9:12
سلام دوستم. خيلي قشنگ بود. البته از تو همين انتظار رو هم داشتم. خوب تو شاعري و يه عالمه حرف هاي قشنگ بلدي. راستي فونت ها رو كمي درشت تر كن تا بهتر خونده بشه.


ممنون دوست جونم . تو خیلی کمکم کردی یادم می مونه . به قاصدک هم می گم که چقدر از خاله جونش کمک کرفتم.