سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

نیمه شعبان

1393/3/24 21:02
نویسنده : زهرا
632 بازدید
اشتراک گذاری

بالای تخت یوسف کنعان نوشته است / هر یوسفی که یوسف زهرا (س)نمی شود

 

گفتم  که  در  فراغت  عمریست بی قرارم

گفت از فراق  یاران  من  نیز  بی قرارم

گفتم   بجز   شما   من  فریادرس   ندارم

گفتا  به غیر  شیعه   من  نیز  کس  ندارم

گفتم   که   یاورانت  مظلوم  هر   دیارند

گفتا   مرا   ببینید     مظلوم     روزگارم

گفتم که دشمن تو در فکر محو شیعه است

گفتا  به  حال  شیعه  هر  لحظه   پاسدارم

ميلادت مبارك

باز هم نيامدي يا مولا

 

پسندها (2)

نظرات (1)

زندگی از آ...تا...ی
2 شهریور 93 15:52
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی وبسایت جامع آشپزی، شیرینی پزی، کودک دای، هنری، سرگرمی، مشاوره خانواده و ازدواج و ...