سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

مادر

1393/1/31 15:23
نویسنده : زهرا
328 بازدید
اشتراک گذاری

می گویند بهشت زیر پای مادران است

ولی من زیر پای مادرم بهشتی ندیدم

من تنها آرزوهایی را دیدم که مادرم به پای من ریخته بود و از آنها گذشته بود!!!

 


مادرم! دوستت دارم ، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم

آتش عشقم به تو هرگز خاموش نخواهد شد عزيزترينم.


 

حتما دوستان این شعر ایرج میرزا رو شنیده یا خوانده اند :

گویند مرا چو زاد مادر

پستان به دهان ‌گرفتن آموخت

 شب‌ها بر گاهواره من

 بیدار نشست و خفتن آموخت

 لبخند نهاد بر لب من

بر غنچه گل شکفتن آموخت

دستم بگرفت و پا به پا برد

 تا شیوهٔ راه‌ رفتن آموخت

یک حرف و دو حرف بر زبانم

 الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 پس هستی من ز هستی اوست

تا هستم و هست دارمش دوست 

                                               |http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

مادران عزيز، ‌زنان مهربان روزتون لبريز شادي!!!

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صفورا
24 اردیبهشت 93 16:44
سلام وبلاگ زیبایی دارید پیش ما هم بیایید واسه کوچولوت اسپند فراموش نشه مامانی خدا حفظش کنه خیلی ناز نازیه بووووووووووووووس
زهرا
پاسخ
ممنون عزيزم حتما بهتون سر مي زنم