سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عزيز نازنين دوستت دارم

1393/1/26 9:55
نویسنده : زهرا
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه دلم   پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

آخر شب که می خوام خونه رو تمیز کنم به من مهلت نمیدی واسه همین یه جارو نپتون دادم دستت تا به مامان کمک کنی ، دور سرت بگردم که با جون و دل داری كار مي كني!!!

                    

تا روسری منو گیر میاری، یا کفش و کلاه خودتو، هی می گی دَد َ دَدَ .

اگه بخواهیم از خونه بریم بیرون باید آخرین لحظه لباس تنت کنم وگرنه اینقدر هیجان زده می شی که هی نق می زنی و نمیذاری منم آماده بشم.

                                    

خواستيم بريم بيرون آخرين لحظه يه برنامه اي تو تلويزيون توجهتو به خودش جلب كرده 

                  

                   

                      

         

                                             

تازگي ها پدر که میره بیرون بدو بدو میری پشت در و شروع می کنی به گریه ، یه روز سعی کردم آرومت کنم،می خندیدم ، خیلی بهت برخورد قهر کردی و رفتی پشت مبل و سرت رو تکیه دادی به مبل و صدای گریه ات بلندتر شد. یه کم که نازتو کشیدم یادت رفت و با خنده اومدی بیرون .

                                                  

                 

پسندها (1)

نظرات (0)