سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

کارهای قاصدک نیم ساله من

1392/4/6 20:07
نویسنده : زهرا
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسل مامان

پسر نازنینم مامان خیلی دلش می خواد تمام لحظاتی که کنار تو هستش رو ثبت کنه ولی واقعا وقت کم میاره ! شرمنده ام قاصدکم

      

در عوض امروز که 5 شنبه است علاوه بر اینکه از صبح کلی با هم بازی کردیم و خوش بودیم تصمیم دارم وبلاگتم بروز کنم . الان یه ملافه انداختم زیرت و کلی بالش هم دور و برت چیدم و با کلی اسباب بازی تا سرت گرم بشه و از من هم دور نشی تا بتونم به کارم برسم .

عشق آسمونیم ! نمی دونی مامان از اینکه دو روز در هفته پیشته چقدر خوشحاله !ziba

الهی دورت بگردم همین الان داری با صدای بلند می خندی و گاهی هم انگشتتو می کنی تو دهنت و صدایی شبیه یه یه یه از خودت در می آری ! انگار داری دهن کجی می کنی

تو آخر مامانو می کشی ziba از بس که شیرین شدی هزار ا... اکبر

امروز بیشتر می خوام عکس بذارم

خورشیدم از امروز تصمیم گرفته خودش کتاب بخونه

         

       

       

      وقتی غذا خیلی خوشمزه باشه کاسه هم ...

        

      بهترین سرگرمی این روزهات

        

     داشتی انگشت پاتو میخوردی تا !! دوربینو بیارم سیر شده بودی

      

        ziba                         ziba                       ziba

جمعه 31 خرداد با آرشیدا اینا رفتیم عروسی " اولین باری بود که عروسی می رفتی ؛ خیلی هم پسر خوبی بودی و کلی هم نی نای کردی شکلک زیباساز-varoone.ir

       

      آرشیدا همونجا تو سالن نمازشو خوند

      

      یه شب هم (3 تیر) با اشکان اینا رفتیم دریاچه چیتگر

      بچه ها زیر این فواره ها چه کیفی می کردند !!!

          

         

      اشکان هم یه آب تنی حسابی کرد

                  

      برای اولین بار سرسره بازی کردی ؛ وای که چقدر خوشت اومد !!!

                 

                          zibaziba

یه روز هم یه دوست مهربون برای تو و

       

       من

       

      یه عالمه هدیه آورد. ( توی اون پاکت  که شکل یه پرنده است پر از خوراکیهای خوشمزه بود)

     دوستم ! منو قاصدکم می بوسیمت هزار تاanimated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

     این هم هدیه ما به تو 

                                                  ziba

 

 

      

 

      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارمیا و ایلمان
8 تیر 92 8:45
جیگر این پروفسور رو خام خام بخورم آخه. چه جالب من هم از این کتابهای هوش با ارمیا کار می کردم. عین این ساز گاوی رو هم نی نی های من دارن. دوست خوبم یه ماچ گنده و آبدار از رهام عسلی از طرف من نسیه بکن تا خودم ببینمش.


مرسي خاله جون ! ماهم ماچ ماچ ماچ
هدیه خدا- فریماه
9 تیر 92 10:17
عزیزم ماشاله چقدر بزرگ شده و ملوس رهام خان.سرسره بازیشو شیطون بلا.


مرسي خاله فريماه