سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

منو اینهمه دلتنگی!!!

1392/4/10 13:12
نویسنده : زهرا
502 بازدید
اشتراک گذاری

بهار با طراوتم دلم برات پر پرررررررررررررررررر می زنه !!! 16500000

آخه چطوری می تونم هر روز از تو چند ساعت دور باشم ؟؟؟!!!!

تازگیها صبح که می برمت خونه عزیز گلی دنبالم گریه می کنی و من دلم ریش می شه و Crying 1 ای روزگار !!

کلی تلاش می کنم که از خواب بیدار نشی تا شاهد نگاه معصومت وقتی ازت دور می شم نباشم ولی به محض اینکه بغلت میکنم چشمای قشنگتو باز می کنی و دلمو مهمون یه لبخند شیرین می کنی و من هزار تا ماچت میکنم و همون لحظه دلم اندازه یه کهکشان پر ستاره برات تنگ می شه !

                           پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

تو اداره که هستم مدام شعر مورد علاقتو با خودم زمزمه می کنم :

                    چشم چشم دو ابرو ، نگاه من به هر سو            

                                                پس چرا نیستی پیشم ، نگاه خیس تو کو ؟

                   گوش گوش دو تا گوش ، دو دست باز یه آغوش

                                      بیا بگیر قلبمو ، یادم تو را فراموش

                   چوب چوب یه گردن ،  جایی نرو تو بی من

                                     دق می کنم می میرم ، اگه دور بشی از من

                  دست دست دو تا پا ، یاد تو مونده اینجا

                                              یادت میاد می گفتی : بی تو نمی رم هیچ جا

                  من من یه عاشق ، همون مجنون سابق

این شعرو وقتی می خوای بخوابی برات می خونم و تو کیف می کنی ، من هم .

شعر چشم چشم دو ابرو ، دماغ و دهن یه گردو رو که برات می خونم ، وقتی می گم دماغ و دهن یه گردو و دست می ذارم روی بینی و لبات  غش می کنی از خنده  !

                                پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

باران دل انگیز بهار زندگیم ! الان دلتنگی من به توان بی نهایت رسیده ولی باید چند ساعت دیگه تحمل کنم !!!

دلتنگم که صدات کنم و تو یه عالمه  بخندی  !! من و تلاش مجدد ،  تو و خنده های پی در پی!

دلتنگ اون تلاش های بی نتیجتم  وقتی اسباب بازیهاتو می چینم دورو برت  و تو دمر می خوابی و چنان دست  و پاهاتو تکون میدی به تصور اینکه می رسی به اسباب بازیت ولی .... الهی بمیرم

فدات بشم که از این تلاش خسته و ناامید هم نمی شی !!!!!

دلتنگم برای وقتی  که موهامو می گیری تو دستات !  التماس منو اصرار و جدیت تو برای ادامه کار دیدنیه  !

دلتنگم برات شعر بخونم و تو از خوشحالی جیغ بکشی و من خدارو شکر کنم که هستی ! 

خورشید شبهای مامان ! چند روزیه سرما خوردی و هر بار که سرفه می کنی مامان می میره برات !

اینقدر وابستگیت بهم زیاد شده که جرات ندارم از کنارت تکون بخورم چنان گریه می کنی که گونه های خوشگلت خیس خیس می شن و من بهت می گم آخه لازمه به این شدت گریه کنی زندگیم ؟؟!؟!!!

                       وای که چقدر دلیل دارم برای دلتنگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            ناراحت   ناراحت   ناراحت

راستی امروز تولد عمه مهنازه ، همون عمه مهربونه ، همون عمه تپلی ، همون عمه با وفا و با معرفت ، همون عمه هنرمند ، همون عمه یه عالمه خوشگل ، همون عمه که منو تو خیلی دوستش داریم و زود زود دلمون براش تنگ  میشه

آی عمه ماناز ( مهناز ) تولدت مبارک !!!!!!!!!!!  اینم به افتخارت

بگو ببینم عمو حسن برات چی خریده ؟؟؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرهام
10 تیر 92 19:32
سلام هزار ماشاللا کوچولوتون خیلی نازهاین دلتنگی ها هم اگه نباشه دیگه مادری معنی نداره زیاد ناراحت نباش عزیزم


ممنون شما لطف دارید !! آره این دلتنگی ها هم لذت بخشه!!!
مامان ارمیا و ایلمان
11 تیر 92 12:08
وای زهرا اشکمو درآوردی. الهی بگردم. کولوه های من هم صبح تا ظهر بی مامانن. ارمیا تازگی ها بی تابی می کنه. نصفه شبها گریه می کنه و میارمش پیش خودم می خوابونمشو بعد آروم می شه و می خوابه. امان. امان.


یادته اینجور موقعها چی می گفتیم ؟؟؟
می گفتیم حالا چکار کنیم؟؟!!!
خاله پارمیدا
23 تیر 92 20:20
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ………..▌…….. ………./ \…….. هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد .سلام اگه دوست داشتی پیش نی نی ما هم بیا اگه دوست داشتی به نی نی ما هم را بده کدش269رو به 20008080200 ارسال کن