سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

6 ماه ، چقدر زود گذشت !!

1392/3/27 1:35
نویسنده : زهرا
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

از آخرین باری که برات نوشتم خیلی گذشته ، برای این تاخیر یک ماه و نیمه دلایل زیادی دارم  یکی اینکه با هم کلی سفر رفتیم .

دیگه اینکه خیلی بغلی هستی و خیلی هم کم می خوابی اینه که وقت نمی کنم آپ کنم .

22 اردیبهشت با بابایی و دایی علی و زن دایی جون بردیمت پا بوس امام رضا (ع ) ، زیارتت قبول نفسم !

                           

      

 همسفر شدن با میوه دلم و همینطور دایی جون که اندازه تمام دارو ندارم دوستش دارم و بابایی و زن دایی لذت این سفر رو برام هزار برابر کرده بود ! به تو هم با وجود دايي خيلي خوش گذشت ؛‌دايي همش باهات بازي مي كرد و همش بغل دایی جون بودی و حسابي تحويلش مي گرفتي .

تو از زماني كه تو دلم بودي دايي رو خيلي دوست داشتي ؛ هر موقع مي ديدمش خيلي تكون مي خوردي . باردار كه بودم  برات نوشتم .

   برای اولین بار اونجا آب خوردی (از سقاخونه)

                          

تو حرم خوابیدی تا خواب فرشته ها رو ببینی

                         

  بعد از مشهد مستقیم رفتیم شمال !

              

جاده به نظرت خیلی تماشایی بود

 

                                

برای دومین بار دریا رو دیدی و از تعجب انگشت به دهان موندی

              

            

                                              

13 خرداد یعنی روزی که نازنینم 6 ماهش تموم شد به همراه آقا بزرگ و مامان گلی و عمه ها رفتیم تویسرکان و ملایر دیدن عمه اعظم و عمه زهرا .

قبل حرکت ترسیدی تو رو جا بذاریم بنابراین

          

یک روز قبل از سفرمون واکسن 6 ماهگیتو زدیم ( مبارکت باشه گلم ) ولی خیلی اذیت شدی و موقع رفتن هم خیلی بی تابی کردی و مامان مرد برات !

اما بعدش خیلی خوش گذشت ، جمعمون جمع بود جای عمه هایی که نیومده بودند واقعا خالی !

رفتیم بیرون یه جایی اطراف بام ملایر و تو خیلی خوشحال بودی

                

                                

رهام نازنینم ! قاصدک یکی یکدونه من ! بالاخره مرخصی 6 ماهه مامان تموم شد و از 18 خرداد تا حالا تو می مونی پیش آقا بزرگ  و مامان گلی عزیز. متاسفانه تا وقتی من بودم مرخصی زایمان که قرار بود 9 ماه بشه در حد حرف باقی موند و من بعد از 7 ماه خونه بودن مجبور شدم برگردم اداره !

روز اولی که از تو جدا شدم خیلی عصبی بودم و سرم از شدت دلتنگی برای تو بشدت درد می کرد و تا دو روز ادامه داشت ! همش صدات می اومد فکر کنم دچار توهم شده بودم ! با اینکه می دونستم بهترینهای دنیا مراقبت هستند و تو رو بهترین جایی که می شد گذاشتمت ولی دلتنگی این چیزها سرش نمیشه !

پسرکم خیلی شیطون بلا شدی ! غذا هم می خوری

            

 کم کم داری می شینی ، سعی می کنی تو روروئک عقب و جلو بری !

           

بغلتو باز می کنی و می خوای که بغلت کنیم ! منو پدر یکی از جالب ترین بازی هامون با تو این شده که تو رو از بغل همدیگه بگیریم !

وقتی صدات می کنیم و می خندونیمت خجالت می کشی و صورتتو بر می گردونی و قایم می شی ! الهی فدای پسر شیرینم بشم ! غلت می زنی و تا زیر مبلها و حتی دم در میری !

          

 بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 (یه مقدار از مسیرو با یه وسیله سنتی رفتی)

تو جاده که می رفتیم (جاده سمنان) دایی تو رو سوار این گوش دراز کرد و تو کلی خوشت اومد

          

یه خواب خوشمزه بعد از کلی شیطونی

              

اون بالا خیلی بهت خوش می گذره

           

اینجا هم جاده چالوسه

                       

        

      

و ملایر

     

                                                  بدون شرح

      

    

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:29
سلام
وبلاگ خيلي زيبايي داريد
و همچنين پسر خيلي خيلي زيبا تر
ايشالا رهام جون با پدر و مادر خوب و مهربونش هميشه زير سايه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگي کنه
خوشحال ميشم به وبلاگ زهرا خانوم منم يه سري بزنيد
خدا نگهدار


سلام ممنون ، با كمال ميل بهتون سر مي زنم

بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:29
راستی اگه افتخار بدید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


بله حتما چرا كه نه !
هدیه خدا- فریماه
27 خرداد 92 16:20
زیارت قبول رهام جون. برای ما هم دعا کردی؟همیشه به سفر و تفریح. ماشاله بزرگ شدی . الهی اون پاهاشو ببین چطوری به مبل زده.


ممنون خاله جون ايشاا... قسمت شما
مامان ارمیا و ایلمان
29 خرداد 92 11:10
واااااااااااااااااای که دلم می خواد این جیگرو قورتش بدم.
دلم می خواد از نزدیک ببینمش. دوست جون بیا نی نی های همو ببینیم دیگه.


مرسي دوست جونم ! واي منم خيلي دلم مي خواد ارميا و ايلمان عسلي رو ببينم !
شادي
2 تیر 92 8:58
ووووووووووووووووووووووواي رهامي جونم زيارت قبول باشه... حسابي كيف كردي كنار امام رضا.... شيرين و خوردني شدي ماشاله زودي بزرگ شو باشه ( دور از چشم مامانت كلي بوست كردم)


مرسی شادی جونم! منم میبوسمت