سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

قاصدکم 5 ماهه شد

1392/2/17 18:22
نویسنده : زهرا
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پادشاه کوچک سرزمین قلبم

٥ ماهگیت مبارک قاصدک نازنینم

٥ ماه و ٤ روزه که من واقعا" مادر شده ام !

ziba

رهام نازنینم ! ٥ ماهه که هر صبح خورشید روی تو خونمون رو آفتابی می کنه !

 

دلدار دل آرام من ! پاییز و زمستانم با تو شروع شد و به پایان رسید و حالا قشنگترین بهارو در کنار تو دارم و امیدوارانه چشم انتظار فصلهای دل انگیز دیگرم تا با گذشتشون شاهد قد کشیدن و بالیدن تو باشم !

عزیزترینم ! احساس می کنم بندبند وجودم با تو پیوندی ابدی داره و بدون تو تمام هستی ام از هم گسسته خواهد شد !

 و هر روز مادرانه از خدا می خوام که تو رو در کنارم نگه داره !

در این ٥ ماه عجیب دلبسته تو شده ام  تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comطوری که انگار همیشه بودی و روزهای نبودنت رو هرگز به یاد نمی آرم شاید هم نمی خوام  که بیاد بیارم !

این اتفاق ها منو به این باور میرسونه که مادر شده ام !

مامان برات بمیره که مریض شدی و دکتر برات آمپول تجویز کرد،

هر سوزنی که به پای نازنین تو فرو رفت ؛ مامان دردش رو هزار برابر تو ، در قلبش احساس کرد !

رهام عزیزم ! ٥ ماهه هر روز باید کمی فکر کنم تا یادم بیاد در چندمین روز هفته و ماه هستم

آخه دیگه غیر از تو روز و هفته و ماه دیگه ای ندارم

       

  باهات می خندم حتی وقتی دلم غم داره !

با اشتیاق برات آواز می خونم حتی وقتی در اثر سرماخوردگی صدام به سختی در می آد

باهات  بازی می کنم ، بغلت می گیرم  و راه می رم ، حتی گاهی از شدت کمر درد شده خمیده خمیده

اینقدر دوستت دارم که وقتی می خوابی دلم هر لحظه می خواد بیدار بشی حتی اگر مجبور باشم تمام روز رو بغلت کنم و کارهامو انجام بدم !

تا چشماتو می بندی ؛  دلم به وسعت اقیانوسها برات تنگ می شه

وقتی یادم میاد قراره کمتر از یک ماه دیگه تعداد ماههای اومدنت به ٦برسه و من باید از تو چند ساعتی در روز دور بمونم ، غم سراپای وجودم رو فرا می گیره و اشک در چشمام حلقه می زنه

و اونوقت می فهمم که مادر بودن یعنی دلتنگی همیشگی !

 

پسرم ! من همون دختر آزاد دیروزم که حالا مادر بودن و حس دلبستگی به کودکم رو از هر چیزی دوست تر دارم !

آره قاصدکم ! وقتی خودم رو با دختر بیخیال و بلند پرواز سال ها قبل مقایسه می کنم با خودم می گم فقط مادر شدن می تونست منو تا این حد عاشق کنه و در بند بکشه !

و فقط یک مادر می دونه این اسارت چه لذتی داره ؟؟!!!

خدا منو لایق تجربه این احساس کرد تا روز بروز عاشقانه تر مادرم رو دوست بدارم 05600000

در ادامه چند تا عکس هم ببینید 

    وقتی می غلتم و میام رو دستم

     

 وقتی تمرین می کنم که بشینم

       

وقتی می ریم پارک

                     

وقتی انگشتهای خوشمزمو می خورم

                   

وقتی قطره آهن می خورم

       

      

 من و U+2191.svgپسر خالم عرشیا U+2193.svgوقتی اندازه الان من بود

         

  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه
18 اردیبهشت 92 9:03
عزيزم ورودت به شش ماهگي مباركه گلم.


مرسی خاله جون
بهشت م.ن
19 اردیبهشت 92 16:50
باید برای دلم ضریح نو بسازم...همین فقط گنه کارن گوش دهند!!
هدیه خدا_فریماه
21 اردیبهشت 92 20:57
وای چقدر بزرگ وناز شده ماشـــــــــــــــاله. خدا حفظش کنه. نازنین


لطف داري خانمي
سپید مامان علی
22 اردیبهشت 92 9:23
عزیز دلم... 5 ماهگیت مبارک...
ماشاءالله روز به روز جیگر تر و خوردنی تر میشی...
مامانی اسپند فراموش نشه...

مادر بودن یعنی اینکه اجازه میدی تکه ای از قلبت جلوی چشمات بتپه


ممنون عزيز دلم ،‌چه تعبير قشنگي از مادر داري
مامان ارمیا و ایلمان
24 اردیبهشت 92 12:11
واااااااااااااااااااااااای.شوکه شدم. الهی بگردم. چه ماه شده.خدای من.


مرسي خاله جونم
مامان اميرحسين
19 خرداد 92 11:34
شش ماهگيت مبارك گلم

با ديدن گل عزيزم خيلي خوشحال شدم

ولي خودمونيم آقا رهام خيلي جدي تشريف دارن ها


ممنون خانمي ، بابا مرد بايد سنگين باشه ديگه
ترنم
25 دی 92 13:17
سلام خعلی وبت قشنگ و باحاله!!! به وب منم بیا باشه؟؟؟؟؟ راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟
زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم بهتون سر می زنم