سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

20فروردین تا امروز

1392/2/6 21:42
نویسنده : زهرا
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب قاصدک

منو پسرم امروز اومدیم چند تا عکس بذاریم و بریم

              zibaziba                      zibaziba                       zibaziba

من یعنی رهام یک هفته دیگه مونده تا  5 ماهم تموم بشه ایشاا...

تو بیست روز گذشته کلی کار انجام دادم که مامانم خواست خودم براتون بگم :

اول اینکه روز 20 فروردین یعنی همون روزی که یک سال پیش همه خبر اومدن منو به دل مامانم شنیدند؛ روز تولد دو تا آقاجونام بود !

امسال من برای هر دوشون تولد گرفتم ! من عاشق هر دوتاشون هستم و حتی اگر در اوج گریه و بیحالی هم باشم در مقابل اونها مقاومت نمی تونم بکنم و براشون می خندم

 مخصوصا برای این آقاجونم که بهش می گم آقابزرگ

                   

الهی 120 ساله بشه ! مامانم میگه قراره کلی کارهای خوب ازش یاد بگیرم !

                                 zibaziba

به این یکی آقاجونم هم کمک کردم کیکش رو ببره ، خیلی کیف کردم !

                  

قراره سال دیگه به هر دوتاشون تو فوت کردن شمع تولد کمک کنم !

بعد هم رفتم تو تراس آقاجون مامانم تا بهارو تماشا کنم

             

     یه روز هم با ثنا دوستم رفتیم دیدن باران کوچولو که دو ماه و نیمه دنیا اومده !

                     

      ثنا اونجا خیار خورد

                     

    منم در حالی که سعی می کردم سنگین و با وقار باشم ! همه جا رو نگاه می کردم!

                

دوستای مامانم همش با ما سه تا نی نی بازی می کردند و سعی می کردند ما رو بخندونن  خلاصه اینکه خیلی خوش گذشت !

   اینجا هم تو تختم خوابیدم و از تماشای اتاق رنگارنگم و شنیدن موزیک بالای سرم حسابی هیجان زده شدم و زدم  زیر آواز

               

               

 وقتی تو ماشین بغل مامانم می شینم ، مامانم یه بالش می ذاره زیرم تا قدم بلند بشه و بتونم بیرون رو تماشا کنم !

به نظرم مناظر بیرون خیلی عجیب و جالبند !!! واسه همینه اینقدر جدی نشستم و با دقت نگاه می کنم Yellow Head Funny Smiley

               

      منتظر بودم مامانم بیاد پوشکم رو عوض کنه ؛ ولی تا اون بیاد در حال غلت زدن خوابم بردYellow Head Funny Smiley

                

           

  اینم پستونکمه

       

دوستای گلم ! زود بر می گردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپید مامان علی
9 اردیبهشت 92 14:46
رهام جونی تفلد دو تا آقا جونات مبارکه...
ماشاءالله چقدر جیگر شدی
برای رهام جونی


مرسی خاله جونم
الهه
14 اردیبهشت 92 9:38
عزيزم من هر روز بهتون سر ميزنم اما شما خيلي دير به دير مطلب ميذلريدا.اين اقا كوجولو نميذاره؟
غذاي ارميتا رو خيلي مطلب خوندم دربارش اكثر دكترا گفته بودن كه از 5 ماهگي شروع كنيد به غذا دادن.نوشته بودن كه هنوز هيچ دليل علمي گفته نشده كه از هفت ماهگي غذا دادنو شروع كني.
يه جا ديگم خوندم وقتي كه بچه به غذا نگاه ميكنه يا هر موقع بهش غذا دادي اونو پس نزد يعني امادگيشو داره.
يه دليل مهمترشم اينه كه توي فصل تابستون كه هوا گرمه نميشه غذا دادنو شروع كرد بچه مريض ميشه.به نظر من شمام كم كم شروع كن


ممنون عزیزم بخاطر اطلاعاتی که دادی
شادي
15 اردیبهشت 92 9:23
اي جاننننننننننننننننننننننننننننننم اينجا رو ببين ماشاله چه بزرگ شدي رهام جان... ايشاله كي داماد ميشي من منتظرمااااااااااا




شادی جون منتظر باش مامانم بزودی میاد خواستگاری


marjan
28 اردیبهشت 92 20:27
salam.man duste atefeam. mashala,hezar mashala,bachatun xeili naze.Xoda hefzesh kone


سلام عزيزم ، ممنون خيلي لطف كردي بهمون سر زدي
عاشق باران
22 خرداد 92 17:43
چه بزرگ شدی آقا رهام
چقدر تغییر کردی ماشالله
ایشالله سالم و خوش باشی در کنار مامان و بابا


مرسی خاله جون