سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

اولین بهار با تو بودن

1392/1/22 1:22
نویسنده : زهرا
3,321 بازدید
اشتراک گذاری

دوستهای خوبم ! منو قاصدکم دوباره آمدیم هر چند کمی دیر است ولی تو سال 92 برای همتون یه عالمه آرزوهای خوب داریم !!!!

قاصدکم ! اولین بهار با تو بودن ؛ رنگین تر بهارم ، خوشبوترین بهارم و زیباترین بهارم است ! این بهار پر از آواز قناریهاست ؛ سر مست عطر اقاقی هاست ؛ پر از پرواز قاصدکهاست !

این بهار واقعا بهار است !!

نایت اسکین

 پسرم مامانو ببخش دو ماهی می شه بهت سر نزده ؛ آخه اینقدر درگیر مواظبت از تو هستم که گاهی خودم رو هم فراموش می کنم .

 دیروز یک سال از روزی که  خبر اومدنتو به دل مامان به خانواده خودم و پدر گفتیم گذشت وای که چقدر همه خوشحال شدند ! و الان 4 ماه و 8 روزه پاهای کوچولوتو به دنیا گذاشتی و شدی عزیز دل مامان ! شدی شب و روزم ! تمام هستی ام !

شاعری سروده بود :

می گن عاشقی محاله             ولی ما محالو دیدیم

خیلی ها میگن خیاله              باشه ما خیالو دیدیم (علی معلم)

هر وقت یادم میاد که یه روزی نبودی و الان در کنار تو چقدر همه چیز قشنگتره خدارو شکر می کنم !

                       blog

پسرم تو دو ماه گذشته یاد گرفتی قهقهه بزنی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

پستونک رو از دهنت در میاری و عوضش انگشت شستت رو چنان مک می زنی که مامان دهنش آب می افته !

خوابت تنظیم شده ولی خیلی کمتر از قبل می خوابی و در طول روز بیشتر بیداری و منو به شدت درگیر خودت کردی !

وقتی سر حالی یه عالمه آواز می خونی ؛ و مامان با شنیدن صدات دلش می خواد هستیش رو فدات کنه !!

تو دو سه ماهگی وقتی شعر چشم چشم دو ابرو رو برات می خوندم از خوشحالی جیغ می کشیدی ! الان دیگه مثل سابق این شعرو دوست نداری ! و من سعی می کنم چیزهای دیگه ای برات بخونم !

برای اینکه راحت بخوابی باید قبل از خواب نوازشت کنم و تو عاشق اینکاری ! انگشتمو می گیری تو دستت و با نوازش من کم کم خوابت می بره !

وابستگی که قبلا به گهوارت داشتی کمتر شده و خوشبختانه روی پا هم می خوابی ! گاهی هم باید کلی راه ببرمت تا بخوابی ؛ تازه اونموقع تا میذارمت زمین بیدار میشی و این کار دو سه بار تکرار می شه و من از خستگی کم می مونه غش کنم !!

وقتی برات شعر می خونم یا باهات حرف می زنم با دقت منو نگاه می کنی و به محض اینکه ساکت می شم هیجان زده می شی و چنان دست و پاتو تکون میدی و به زمین ضربه می زنی که می ترسم یه وقت دردت بیاد !

وانمود می کنم می خوام بغلت کنم و میام نزدیکت و بغلمو برات باز می کنم ! و تو تقلا می کنی تا بغلت کنم و از شدت خوشحالی گریه ات می گیره ! و منم طاقتم تموم می شه و هزار تا ماچت می کنم و سر پا می چرخونمت و تو برام آواز می خونی !

وارد هر محیط جدید که می شیم با دقت تمام همه جا رو نگاه می کنی !

عمه معصوم وقتی این کنجکاویتو می دید می گفت رهام هر جای خونه رو که نگاه می کنی همونجا فدات بشه ! کابینت ها رو نگاه می کنی ؟ خوب این کابینت ها فدات بشه ؛ این ال سی دی و ... فدات بشه !!!!

 نازنینم حرف زیاده ولی برای امروز کافیه

بهتره چند تا هم عکس بذارم

                    فدای اون کتاب خوندنت نفسم

             

                             اگه دلتون میخواد بقیه عکسهارو ببینید برید به ادامه مطلب      

            رهام و دینا (دختر عمه مریم )

              

                     

                   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

  چند تا عکس از سفر شمال روزهای اول فروردین (اولین سفر رهام)

          

      محمد و عرشیا در حال بازی با حلزونهای بینوا

          

    اینم یه گربه بینوا تو جنگل که محمد دو روز از فراقش اشک ریخت ( محمد عاشق گربه است)

                 

                 

                      هنر نمایی دایی احسان

                

اگه گفتید این چیه ؟

کنار ساحل هوا سرد بود تو هم که از کلاه بدت میاد دایی علی تو رو بغل کرده دو تا پتو هم انداخته رو سرش تا یه موقع تو سردت نشه و از من خواست برم با بقیه خوش باشم (فدای مهربونیهاش) منو پدر اونروز بخاطر تو زود برگشتیم خونه

        

     از ترس جیغ و دادت به جای کلاه روسری سرت کردم

         

       وحید پسر دایی علی با رهام جلوی ویلای دایی ( مرغ و خروسها مال همسایه است)

          

                           تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

        حالا چند تا عکس از روز١٣ نوروز و چهارمین ماهگرد رهام

                  

                  

       محسن پسر مهربون عمه اعظم (وقتی بغلت می کرد خیالم راحت بود)

      

         اینم آرشیدا که همش میخواست پیش تو باشه

                   

          اینم از هفت سین ٩٢

                  

          رهام در کنار نگار دختر دوست بابایی که تنها یه روز از رهام کوچکتره

        

      

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریماه
22 فروردین 92 18:00
سلام سلام به رهام کوچولو ومامان زهرای عزیز. عیدتون مبارک. خداروشکر که خوبید و سرحال. ماشاله رهام چقدر بزرگ شده. الهی.


سلام دوست جونم . ممنون از لطفت عزیزم
سونیا
22 فروردین 92 20:46
سلام احوال شما؟ رهام کوچولو عیدت مبارک. خواستم بگم همه عکسای رهام خوشگل بود
یه عالمه بوووووووووووووووس واسه رهام کوچولو دوست داشتنی

مرسی سونیا جونم . منو رهام هم شمارو می بوسیم
عاشق باران
23 فروردین 92 15:54
سلام سال نو مبارک
ماشالله چقدر بزرگ و تپل شده رهام جان


سلام عزیزم ممنون سال نو شما هم مبارک
سپید مامان علی
26 فروردین 92 14:50
رهام عزیزم اولین بهار زندگیت در کنار خانواده ات مبارک...
انشاءالله سالهای سال بهار رو ببینی...
انشاءالله سال خوبی داشته باشید...
چقدر ماشاءالله کار یاد گرفته فدای قهقه هاش
چه عکسهای خوشگلی




مرسی خاله جونم بهمون سر زدی
شادي
28 فروردین 92 12:07
اي جان اينجا رووووووووووووو به به سال نو مبارك خانم خانمااااا سال نو شما هم مبارك رهام جان خوبي عزيزم؟؟ رهام جان ميدوني تو يكي از بهترين مامانهاي دنيار و داري اينقدر با ذوق مينوسه كه آدم ناخودآگاه خنده مياد رو لبهاش.. اميدوارم سالهاي سال زير سايه مامان و بابا باشي عزيزم....


وای شادی جونم ! دلم برات تنگ شده ! سال نو شما هم مبارک باشه . ممنون بهمون سر زدی عزیزم
لی لی
28 فروردین 92 13:56
سلام سلام به یه مامانیه مهربون و نینی خوشملش
کجایی شما دلمون تنگ شد براتون
همیشه بهتون سر میزدم تو این مدت زهرا جون
امیدوارم هر جا هستین سالم و سر حال باشین


سلام خانمی ! منم دلم تنگ شده عزیزم