سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

اي مامان تنبل

1391/3/27 11:34
نویسنده : زهرا
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سيب سرخ آرزوهام

حالت كه خوبه  !!!؟؟ البته مي دونم كه حالت خوبه گل قشنگم . من و تو هر لحظه باهم هستيم . واي چه حس خوشمزه ايه !!

اميدوارم اين مامان تنبل رو ببخشي كه خيلي وقته بهت سر نزده ! البته خودت دليلش رو مي دوني ؛ گاهي مامان بدحال بد حال بوده  Smileyواي واي واي !! امان از اين ويار كه فكر مي كردم دست از سرم برداشته و خلاص شدم ولي به قول رضا خودم خودمو چشم زدم . انگار همه چيز از اول شروع شد !! تقریبا ٤ کیلو وزن کم کردم و ... .

دليل ديگه  مشغله زياد كاري تو اداره و به تبع آن خستگي و ... . و  ديگه مهموني هاي پي درپي و ....

البته چون تو مهمترين و عزيزترين چيز زندگي مامان هستي هيچ چيز نمي تونه سر نزدن  به تو رو توجيه كنه .

مامان بهت قول مي ده ديگه زود زود بهت سر بزنه .

تو روزهاي گذشته يادته با هم رفتيم سونوگرافي ؟ خاله فاطمه هم باهامون اومده بود . الهي فداي اون صورت خوشگلت بشم ، اون دست تكون دادنهايي كه با ديدنشون فقط مي خنديدم و دكتر هم از من بدتر !!!

خاله فاطمه ذوق زده به شكرانه سلامتي تو ، شكلات پخش كرد ني ني شكلك و همه مامانهايي كه اونجا بودند خوردند و برات دعا كردند .

دكتر يواشكي بهم گفت جنسيتت چيه ولي من اونو تا چند وقت ديگه مثل يه راز شيرين پيش خودم نگه مي دارم . البته پدر هم مي دونه .

قاصدك نانازم از داشتن تو يه عالمه خوشحاليم  !

راستی عزیز دلم واسه مامان دوستت که تو دلش یه قاصدک دیگه داره و به همین دلیل کمی دچار مشکل شده حتما دعا کن . خدا رو شکر که امروز برگشته سر کار و خدا کنه دیگه مجبور به استراحت نباشه !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رهام
27 خرداد 91 12:29
سلام زهرا جون..................خوبي عزيزم نگرانت بودم............خداروشكر كه خوبي .....من فك مي كنم پسر ني ني كوچولوتبرادوستتم دعا مي كنم


عزیزم من عاشق این مهربونیاتم
لی لی
28 خرداد 91 14:59
سلام دوست من خدا رو شکر که خوبی
ولی چرا نگفتی نینیه نازت چیه دلم آب شد
مییییییییییییشه در گوشم بگی


سلام عزيزم ممنون! بنا به مصلحتي چند روز ديگه مي گم








عاشق باران
30 خرداد 91 21:49
زیارت قبول عیدتون هم مبارک ایشالله به زودی بهتر بشید...


مرسي از لطفت عزيزم


آدرینا
1 تیر 91 0:21
سلام. به مامان قاصدک وقاصدک. خوش آمدی نی نی آینده.این روزهای بدحالی هم میگذره.خوشحال میشم از وب من دیدن کنید.
الهه
1 تیر 91 10:51
من هفته جديد ميرم سونو ايشاا.... توام برو ديگه