سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

بهار

1391/1/8 1:16
نویسنده : زهرا
422 بازدید
اشتراک گذاری

فصل شکوفه های هزار رنگ اومده ، شکوفه من !

این روزها همه آدمهای سرزمین قشنگ ما ایران حس خوشرنگی دارند و امیدوار هستند سال جدید که با اومدن بهار شروع شده  براشون سالی متفاوت و به یاد موندنی باشه ، مردم تو سال جدید چیزهای نو می خرند ، خونه هاشون رو تمیز می کنند گل می خرند و تدارک چیدن یک سفره هفت سین زیبا رو می بیینند ( در این مورد بعدا مفصل برات می گم جان شیرینم ) ، به هم دیگه هدیه می دن که بهش می گن عیدی ، به بچه ها که تو عید خیلی خوش می گذره کلی عیدی می گیرند و گردش و تفریح می رن ، حتی بزرگترها هم خیلی اوقات عیدی میگیرن . مثلا منو پدر علاوه بر کوچولوها به مامانامون و عمه ها و خاله ها عیدی میدیم و خود منم عیدی می گیرم . وای اگر بدونی عیدی گرفتن چه حس خوبیه !!!

جان جان من  ! مامان عاشق چیدن سفره هفت سینه و هر سال سعی می کنه یه طرح جدید رو اجرا کنه ، امسال هم هفت سینمو چیدم ؛ بعدا عکسشو می گذارم ببینی .

یکی دو ساعت قبل از خونه مامان جونم برگشتیم ، شام اونجا بودیم . فردا هم ناهار قراره بریم خونه خاله پدر و شام خونه دوست پدر .

راستی امروز عمه مهنازت خونمون بود اومده بود عید دیدنی ؛ گفت بهت سلام برسونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)