سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عیدی مامان بزرگ

1390/12/16 23:08
نویسنده : زهرا
678 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان گفتم زودی میام پیشت

نیم ساعت پیش از خونه مامان بزرگ برگشتیم . با پدر برای مامان بزرگت عیدی بردیم . خیلی خوشحال شد و اینقدر برامون دعا کرد که احساس کردم با اینهمه آرزوهای زیبای مادرانه مامان بزرگ ، مگه میشه ما سال خوبی نداشته باشیم ! (البته مامان بزرگ همیشه برامون دعا می کنه ، یعنی از خدا می خواد تمام روزهای زندگی منو پدر قشنگ و پر از شادی باشه) !

"پدر طبق معمول روی کاناپه خوابش برده ، اینکارش همیشه لج منو  در میاره " دارم باهاش حرف می زنم می بینم خوابش برده !!!

منم خوابم میاد، صبح زود باید برم اداره

شبت بخیر عزیز دوست داشتنی  و آسمون دلت ، ماه و ستاره بارون !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارمیا
17 اسفند 90 9:52
سلام دوستم. آی گفتی. وقتی همسری من هم جلوی تلویزیون خوابش میبره لجم درمیاد.تازه اعتراض هم که می کنم میگه من خواب نبودم. این بیشتر حرصمو درمیاره.


واقعا که !! این مردها چرا اینجوریند ؟؟؟
مامان رهام
21 اسفند 90 10:43
سلام عزيزم دلم برات تنگ شده بود.پيشاپيش سال نو مبارك


مرسی خانمی منم دلم برای همه دوستای عزیزم و قاصدکهاشون تنگ شده ولی متاسفانه فرصت نمی کنم بهشون سر بزنم .
مامان رهام
22 اسفند 90 10:45
سلام ممنون از حضورتون
مامان رهام
22 اسفند 90 11:05
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
پیشاپیش عیدتان مبارک



ممنون عزیز