سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عیدتون مبارک

1390/11/22 0:17
نویسنده : زهرا
521 بازدید
اشتراک گذاری

١٧ ربیع الاول هم اومد و شد عید ؛ عید تولد حضرت محمد (ص) و امام ششم ما حضرت امام صادق (ع)

عید همه مبارک باشه !

 

عزیزم چون مامان دیشب مهمونی بود و امروز هم مهمون داشت وقت نکرد برات  چیزی بنویسه .

مهمونای عزیز امروزمون خانواده دایی علی ( دایی بزرگت که به اندازه تمام دنیا دوستش دارم ) بودند به اضافه خاله فاطمه و خاله مهری و عرشیا جیگری که الان هم تو خونه ما هستند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ارمیا
23 بهمن 90 11:40
سلام دوستم. خوبی؟ عیدت مبارک. راستی یه نفر هم به اسم مامان آینده میومد و نظر می گذاشت و من فکر کرده بودم تویی. بعد فهمیدم اون یه مامان آینده دیگه ست. بنویس زهرا مامان آینده.


عید تو هم مبارک ! آره اتفاقا منم متوجه شدم اولش فکر کردم خودمم هه هه هه !!!
مامان ني ني
6 اسفند 90 11:01
زهرا جان. به اميد خدا ني ني شما كي مي آد؟


سلام فعلا خبری نیست
مامان ني ني
9 اسفند 90 13:16
خوش به حال اين ني ني جوني كه مامانش از شادي هاي شيرينش براش مي نويسه تا در آينده كلي كيف كنه


ممنون بهم سر می زنید
نبات کوچولو
17 اسفند 90 0:01
* کمیک استریپ من و بابام * کمیک استریپ زیبای بازی پر هیجان و معروف AngryBirds * کارتون زیبا و خنده دار اوگی *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه --> به نبات کوچولو سر بزنید
مامان سونیا
6 فروردین 91 10:23
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند