سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

بوی گل نرگس میاد

1390/11/13 23:08
نویسنده : زهرا
727 بازدید
اشتراک گذاری

 

و کسی گفت که نور می آید                  تکسواری صبور می آید ! 

 الهم عجل لولیک الفرج

جان جان من ! امروز بر عکس دیروز یه روز خیلی خیلی شاد بود .

امام زمان (عج) همون کودک ٥ ساله ای که دیروز بهت گفتم امروز به امامت رسیده !] ؛ یعنی خدا خواسته مسئولیت بزرگ و سنگین هدایت آدمهای دنیای مامان روی شانه های کوچیکش قرار بگیره . اینکار واقعا سخته !!!!

 امام زمان عزیز ؛ سالهاست در کنار ما زندگی می کنه ولی ما نمی تونیم ایشون رو ببینیم" این خیلی خیلی غم انگیزه " !!

ایشون منتظر دستور خداست که به صورت آشکارا بیاد و با آدمای بد دنیای مامان بجنگه ؛ تا این دنیا هم  مثل بهشت شما پر از شادی و خوبی بشه !

 امام زمان ، عزیز مهربون ، تنهای منتظر ، منتقم خونهای به ناحق ریخته شده ، امید دلهای شکسته و غمگین ، آرزوی  بی کسان ، ماه آسمون بی پناهان و ..... ما هر چند غرق در گناهیم اما قلبمون عاشقانه برای شما می تپه !

آغاز امامتت مبارک گل سر سبد آل پیامبر (ص) !!!!

Click here to enlarge

یا مهدی (عج) ، من مادر آینده ام و یکی از آرزوهام اینه که قاصدکم رو با عشق شما بزرگ کنم و دعا می کنم که لایق باشم تا یکی از یاران شما رو در دامانم پرورش بدم .

قاصدک به دنیا نیامده ام فدای قامت رعنا و چشمان منتظرت آقای دوست داشتنیم !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدیه خدا
14 بهمن 90 19:35
چه با احساس واسه فرزندتون مینویسید. خوشبحالش با این مامان خوب.


ممنون عزیزم