سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عمه کوچیکه

1390/10/24 0:59
نویسنده : زهرا
786 بازدید
اشتراک گذاری

مهتاب شبهای من سلام

پدر دیروز از سفر اومد من خیلی خوشحالم  برات سوغاتی آورده دو تا عروسک یکی دخترونه یکی پسرونه

امشب شب اربعینه ( یعنی 40 روز از شهادت حضرت امام حسین ع ، امام سوم ما شیعیان میگذره)

                         85929792388574417063 عکس و والپیپر اربیعن حسینی

پدر رفته هیات و عمه مهناز ( عمه کوچیکه ) اومده خونه ما .

                                                    تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

عمه مهناز مثل بقیه عمه هات تپلیه ! خیلی هم با احساس و مهربونه از ساعت 8 تا 11:30 شب حرف زدیم ولی هنوز یه عالمه حرف داشتیم و من برای اولین بار دلم می خواست پدر دیر بیاد خونه  ! اینقدر بقیه عمه ها که خونه مامان بزرگ بودند بهش زنگ زدند که نگو . ولی ما دوست داشتیم با هم باشیم و صحبت کنیم ! درباره تو هم یه عالمه حرف زدیم ؛ به من که در کنار عمه خیلی خوش گذشت امیدوارم به عمه هم خوش گذشته باشه !!!!

پدر عمه رو رسوند خونه مامان بزرگ و من شروع کردم به ارسال پشت جدید .

پدر زود برگشت و الان روی کاناپه خوابش برده  

 ساعت نزدیکه ١ بعد از نیمه شبه

شب  تو هم بخیر مهتابم !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ملی مامانه میکاییل
25 دی 90 6:29
سلام به مامانه قاصدک جون ایشالله که زودی به دستتون برسه ممنون که به ما سر زدید
مامان ارميا
25 دی 90 10:21
آفرين به اين رابطه خوب


امیدوارم همه رابطه ها شیرین و صمیمی باشه بین همه آدمهای روی زمین
مهسا
30 دی 90 17:39
سلام خوبي؟
امتحانام تموم شد و برگشتم به عالم نت و وب.
چه خبرها؟
خوشحالم كه همسفر مهربانت به خوشي از سفر برگشته.
ايشالا هميشه در كنار هم خوشبخت باشيد
راستي با خوندن اين قسمتي كه گفته بودي عمه هاي قاصدك همه تپلن دلم براي قاصدك يهوا سوخت.
آخه ميدوني چيه.اصولاً دخترها به عمه هاشون ميرن و دلم براي آينده قاصدك ميسوزه كه همش بايد تو كار رژيم باشه و خودش رو بپات تا مبادا تپل نشه.
من هم يذره اين مشكل رو دارم. البته تپل نيستم ولي كافي يه ماه خودم رو ول كنم تا تپل بشم. بنده خدا عمه هام رو يكسره مورد نفرين قرار ميدم كه اگه بهشون نرفته بودم آلان لازم نبودم انقدر تو كار رژيم و ورزش باشم تا مبادا يه گرم به وزنم اضافه بشه.
خدا كنه قاصدك پس فردا به عمه هاش نره
شاد زي و مهر افروز


امیدوارم امتحاناتت رو خوب داده باشی و همیشه موفق باشی . عوضش عمه های قاصدک همگی خیلی نازند .