سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

پدر رفته سفر

1390/10/20 11:17
نویسنده : زهرا
515 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت مامان حالت چطوره ؟؟!!

امروز پدر رفته سفر  ( یعنی کمی از منو خونمون دور شده و رفته یه جای دیگه کاری انجام بده و برگرده ) و من باید دو روز دوریشو تحمل کنم   کار راحتی نیست ولی خوب چکار میشه کرد ، یه سفر کاری بود و اون باید می رفت . الهی بمیرم حالش هم زیاد خوب نبود گمون کنم مسموم شده بود چون همش Smiley ( ببخشید زیاد مودبانه نیست )

من پدرو سپردم به خدای آسمونها و امیدوارم که به سلامت برگرده !!!

جالبه همین الان که داشتم این مطلب رو می نوشتم عزیز دلم زنگ زد از شنیدن صداش پر در آوردم   نزدیک قزوین بود ( داره میره شمال خدارو شکر حالش خیلی خوب بود !! )

 امشب میرم خونه مامانم ، اونجا خیلی بهم خوش می گذره ،‌کنار آقاجونم و مامان طلا ، خاله ها ( فاطمه و مهری "مامان عرشیا جونی" ) و دایی احسان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رهام
20 دی 90 11:28
خدا شما زوج خوشبختو برا هم نگه داره


مرسی عزیزم
مامان ارميا
21 دی 90 8:43
ايشالله به سلامتي برمي گرده. نگران نباش. گاهي دوري خوبه.


مرسی دوستم
مامان رهام
21 دی 90 10:54
خدا برهم ديگه حفظتون كنه زهرا جون
بابای مهرسا
23 دی 90 12:36
ایشالله صحیح و سالم بر میگرده

امیدوارم هر جای این کره خاکی که هستید همیشه لبتون خندون باشه


ممنونم بابای مهرسای نازنین