سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

فدایی های شهید شش ماهه کربلا

1390/9/12 11:20
نویسنده : زهرا
713 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل مامان بهت قول داده بودم بازم از محرم برات بگم .

عزاداری در ده روز اول این ماه خیلی سفارش شده و هر کدوم از این روزها رو به یکی از شهدای کربلا اختصاص داده اند و براشون عزاداری می کنند . دیروز (جمعه ) روز مخصوص کوچکترین شهید کربلا یعنی حضرت علی اصغر (ع)  بود . حضرت علی اصغر (ع) پسر حضرت امام حسین (ع) ، در زمان حادثه کربلا شش ماهه بوده و به صورت خیلی دلخراش و دردناکی به شهادت رسیده است  .

در روزی که مختص حضرت علی اصغر(ع) است ، مادران لباسی که بهش میگن لباس سقایی تن بچه کوچولوهاشون می کنند و یک جایی جمع شده و به یاد شهید شش ماهه کربلا عزاداری می کنند .و در واقع بچه هاشون رو برای حضرت علی اصغر (ع) فدایی می برنند .

                

من عکس جدیدی از این علی اصغر های فدایی نداشتم ، بخاطر همین یه  عکس از عرشیا که علی اصغر شده بود می گذارم .

عرشیا اینجا ده ماهه بود . این عکس تقریبا مال دو و نیم سال قبله . هنوز کاملا لباساش مرتب نیست البته اینقدر که علاقه به چشیدن مزه اون سکه ها داشت اجازه نمی داد لباسش رو مرتب کنیم .الهی بگردم دور سرش ! عشق خاله است دیگه ! الان ماشاالله واسه خودش مردی شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارميا
13 آذر 90 10:18
اي جانم.چه ماه شده بوده. خوشگله از بس.
بااااااااباااااااااااا چه شوهري برات پيغام مي گذاره.


مرسی خاله ! از دیدن پیغام همسر خودم هم تعجب کردم !