سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

احساس امروز مامان

1390/9/2 11:09
نویسنده : زهرا
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار زندگیم !

امروز یه روز زیبا و آفتابیه ! مامان امروز یه عالمه احساس خوشبختی می کنه !

                                      از این احساس مامان خوشحالی می دونم  PostSmile!

               

    

 

دیروز چون زیاد سر حال نبودم ( دلیلش رو بهت گفتم ) رفتم برای خودم جایزه خریدم ( این عادت منو مامان کلوچه عسلی بود ، به هر بهانه ای می رفتیم کلی واسه خودمون خرید می کردیم و اسمش رو می گذاشتیم جایزه ) دیروز هم طبق عادت قدیمی اینکارو کردم تا روحیه ام بهتر بشه ، خونه که رفتم دیدم پدر هم واسه خودش جایزه خریده جالبه درست از همون چیزی که من برای خودم خریده بودم و حتی به همون تعداد ( ٢ تا ) . کلی خندیدیم  می بینی مامان و پدر چقدر باهم تفاهم دارند !!؟؟؟ شکلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارميا
2 آذر 90 11:22
دلم براي جايزه خريدنامون تنگ شده. يادش به خير.


چه روزهایی بود چقدر خوش و خرم بودیم . یادته برای توجیه اینهمه خرید می گفتیم لازمه خودمونو تشویق کنیم تا موفقیت هامون زیاد بشه؟؟!!!
بابای مهرسا
3 آذر 90 8:33
دستتون درد نکنه
مامان رهام
6 آذر 90 11:04
سلام عزيزم خواستم يه حالي ازتون بپرسم.


سلام دوستم لطف کردید .
نگين
12 آذر 90 15:18
سلام فقط ميخواستم به اين وسيله تشكري كرده باشم از حضور و اظهار نظراتتون .