سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

عرشیا

1390/8/29 11:03
نویسنده : زهرا
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی مامان ! امروز می خوام با یه پسر نازنین آشنات کنم .

خیلی وقته می خواستم اینکارو بکنم ولی از اونجایی که این پسر تو دلم یه جای مخصوص داره برای معرفیش به تو دنبال یه زمان مخصوص بودم ولی دیگه طاقت نیاوردم .

این پسر عزیز اسمش عرشیاست ( عرشیا یعنی متولد شده در عرش الهی ) و به تعبیر ما یعنی پسر آسمونی ! قرار بود اسمش هیدارا باشه ( منجی ) ولی پدر بزرگش راضی نشد و بابای عرشیا هم بخاطر پدرش تصمیمش عوض شد و اسم این کودک زیبا شد عرشیا .

 عرشیا پسر خواهر منه ، یعنی پسر خاله تو . اون ١٥ اسفند ماه سال ١٣٨٦ به دنیای ما پا گذاشت و الان سه سال و هشت ماه و ١٤ روز از تولدش می گذره . 

 

     ده ماهگی  

عرشیا یه پسر  شیطون و آتیش پاره است . و در عین حال بسیار شیرین زبان ، مهربون ، باهوش و ....

قبل از یکسالگی مثل آدم بزرگها قلم تو دستش می گرفت . به راحتی در دو سالگی به جای خط خطی کردن نقاشی می کشید و ....

                            زمستان ٨٩

من به اندازه تمام دنیا دوستش دارم . اون می تونه یه دوست خوب برای تو باشه . از همین الان اسم تو رو می دونه و همش سراغت رو از من می گیره .

دیشب پیشش بودم ، کلی باهم نقاشی کشیدیم ، شعر خوندیم و بازی کردیم .وقتی بغلش می کنم احساس می کنم یه فرشته کوچولو رو بغل کردم  .

صبح هم بیدار شده بود و دلش می خواست با من بیاد اداره . الهی فداش بشم با لباس خواب و پای برهنه .

    یک ماه پیش باغ وحش  

 بازم عکسهاشو می ذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارميا
30 آبان 90 10:34
الهي عرشيا جيگري. بزرگ شدي. آقا شدي.ماشالله.


ممنون خاله جون
بابای مهرسا
1 آذر 90 1:51
سلام...ممنون از حضور شما ...عرشیا جون خیلی نازه خدا نگهدارش باشه...انشالله عکسهای نی نی شما..


مرسی بابای مهربون