سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

سه ساله شدی هستی مادر

1394/9/14 0:28
نویسنده : زهرا
652 بازدید
اشتراک گذاری

 

                         سلام دارو ندارم

سلام شیرین زبونم

سلام خورشید آسمونم

 

تولدت مبارک گل همیشه بهارم

تولدت مبارک قاصدک خوش قدمم

تولدت مبارک ضربان قلبم

 

سه ساله شدی نفسم ؛ و من سه سال عاشقتر از گذشته

سه ساله شدی هستی من ؛ و من سه سال مجنون تر از گذشته

سه ساله شدی شادی لحظه هام؛ و من سه سال خوشبخت تر از گذشته

رهام نازنینم روزهایی که با تو گذشت برایم زیباترین روزها و لحظه ها بود.

خدارو شکر بخاطر بودنت

 

"مامانت خیلی سرش شلوغه عشقم ، همینقدرو فعلا ازش قبول کن تا سر فرصت با یه عالمه عکس بیاد اینجا "

 

پسندها (1)

نظرات (1)

شادي
14 آذر 94 15:44
سلام دار و ندار مامان جونت سلام ماه شبهاي مامان جونت سلام خورشيد سه ساله توووووووووووووووووووووووووووووووولدت كلي مبارك باشه عزيزم ايشالله مامان جون گل و ماه و مهربونت تولد 100 سالگيت رو خبر بده
زهرا
پاسخ
سلام فدای تو مهربون