سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

بازم پیشتم

1392/5/2 1:27
نویسنده : زهرا
423 بازدید
اشتراک گذاری

تولد کریم اهل بیت ؛ حضرت امام حسن مجتبی (ع) مبارک باشه !!!

سلام شکوفه خوش عطرم

وای که برام چه روزهای پر مشغله ای ساختی با شیطنت هات وروجکم !!!

       

مامانی ! بالاخره مرخصی زایمان ٩ ماه شد و من تونستم بعد از اینکه یک ماه رفتم اداره مجددا بمونم پیش عشقم و تا ١٣شهریور که ٩ ماهت تموم بشه با هم هستیم .

 هر چند یک ماه رو از دست دادم آخه خیلی طول کشید تا این طرح به تصویب نهایی برسه و بعد هم به ادارات و سازمانها ابلاغ بشه ؟؟؟!! ولی مهم اینه که بالاخره این مرخصی شامل حال من هم شد و روزهای زیبای با تو بودن اونهم تمام وقت باز هم ادامه داره !!  وای خدا منو اینهمه خوشبختی !!!!!!!!!!!!!

                 niniweblog.com

رهامم ، دیگه بدون تکیه به چیزی به راحتی می شینی ؛ سینه خیز می ری ؛ دس دسی کردن رو فراموش کردی و کلا بی خیالش شدی ؟! دیگه با روروئکت کنار اومدی و وقتی میگذارمت توش اعتراضی نمی کنی و تازه کلی هم خوشحال می شی ، باهاش به همه جای خونه سفر می کنی !!

هر چیزی که دستت بیاد می کنی تو دهنت مخصوصا پتو و لباساتو ؛ امروزهم داشتم نماز می خوندم مهرو برداشتی و کردی تو دهنت !

         

تازگی ها اینقدر به پدر وابسته شدی که وقتی از در میاد تو تا دستاشو بشوره و بیاد بغلت کنه کلی نق میزنی و گاهی هم گریه می کنی ! خوش به حال پدر ! وقتی تو براش دست و پا می زنی قیافش دیدنیه !

تو رو سوار گردنش می کنه و تو خونه می چرخونه و تو می زنی زیر آواز

در طول روز اینقدر باهم بازی می کنیم که من دیگه نای راه رفتن برام نمی مونه و هزار ماشاا... تو اصلا خسته نمی شی ، وقتی توپ بازی می کنیم توپ رو با پات می زنی و وقتی می ره زیر مبل سریع می شینی و  گمونم فکر می کنی چطوری خودتو بهش برسونیniniweblog.com

 

امروز در ورودی آپارتمانمون رو باز گذاشته بودم و داشتیم بازی می کردیم که توپت رفت جلوی در و تو وقتی درو باز دیدی بدون توجه به توپ سعی کردی بری بیرون از خنده مرده بودم الهی فدات بشم پس فرق بیرون و توی خونه رو هم فهمیدی ؟!!

وقتی می خوابی هزار بار دور ٣٦٠ درجه می زنیniniweblog.com مثل بچگی خودم که هر وقت از خواب بیدار می شدم می دیدم یک کیلومتر از رختخوابم دور شدمniniweblog.com

 

                               niniweblog.com

    

           رهام  و عرشیا (الهی فدای دو تاتون بشم خودم تنهایی )

                 

            به قول خاله جون (مامان عرشیا) خاطرت خیلی عزیزه که عرشیا بهت سواری داده !!!

                     

                      

                                                 الهی بگردم چقدر خسته شده !!

                                                              niniweblog.com

                                                             

      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رهام
7 مرداد 92 16:55
سلام زهرا جون خوبی عزیزم حالا بزار راه بیفته حرف بزنه این فسقلی ناز دیگه وقت سرخاروندنم نداری


ممنون خانمی ! آره همه میگن
مامان رهام
7 مرداد 92 16:56
چه خوب که بازم مرخصیت تمدید شد


آره واقعا
هدیه خدا- فریماه
14 مرداد 92 12:51
خداروشکر زهرا جان بازم کنار رهام خان هستی.


مرسی خاله جون
ریحانه
15 مرداد 92 1:06
سلام زهرا خانوم...

رهام جان ماشالله چ خوشمله....

وبتون باحال و شیرینه...

ما آشناتونیم...ینی از فامیلای عمه زهرا هستیم...


سلام ریحانه عزیز، از آشناییتون خوشحال شدم ! ممنون به ما سر زدید
مامان ارمیا و ایلمان
27 مرداد 92 11:45
الهی که من جیگرشو بخورم خام خام.
خیلی ماه شدی خاله.
عرشیا جون دوست دارم. خسته نباشی. ارمیای بیچاره هم به ایلمان سواری میده. البته سنگینیش رو نمی گذاریم روش. بچم له میشه مگه چقدر بزرگتره.


الهي راست مي گي ؟؟!!!ارمياي مهربون الهي خاله فدات
عاطفه
28 مرداد 92 2:08
هزار ماشالله ! چقدرخوردنیه این نی نی میخوام قورتش بدم


از لطفتون ممنون خانمي
سپید مامان علی
28 مرداد 92 10:11
هزار ماشاءالله چقدر این پسره شیرین و خوردنی شده
ماشاءالله که میشینه و سینه خیز میره
خوشحالم که مرخصیت بیشتر شد.. از بودن در کنار رهام عزیز لذت ببر


مي بوسيمتون عزيزم