سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

روزهای قشنگ با تو بودن

1391/10/29 20:36
نویسنده : زهرا
457 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق شیرینم

پسر نانازم ! چقدر بودن در کنار تو لذت بخشه !!!!

          

امروز 46 روز از تولدت گذشته و من هر روز بیشتر و بیشتر عاشقت می شم !

تا حالا 5-6 بار ناخنهای دستتو  کوتاه کردم  ولی ناخنهای پات زیاد بلند نبود و من دست بهشون نزده بودم  ولی عمه مهناز دیروز اونها رو برات کوتاه کرد .

اولین باری که ناخنت رو گرفتم اونها رونگه داشتم و گذاشتمشون تو جعبه جواهراتم ؛ جواهر مامان !

             

با بابایی یک روز در میان حمومت  می کنیم .

روزهای اول موقع حموم کردن صدات در نمی اومد ولی تازگی ها کمی نق می زنی ! موقع شستن هم همش زل می زنی به صورت من !

وقتی بدنت رو روغن می مالم و ماساژ می دم کیف می کنی !

                                                ziba

الهی فدای پسر تمیزم بشم که هر بار پوشکش رو عوض می کنم باید بشورمش وگرنه خیلی بی تابی می کنه و نمی خوابه !!! به دستمال مرطوب هم حساسیت داره !!!

                                              ziba

قطره آد با طعم شیر رو دوست داره و اگر بدون طعم باشه  گریه می کنه  و نمی خوره !!!

قاصدکم از روز 35 زندگیش  دیگه واقعا می خنده !ziba

رهام عزیز من این روزا سخت در تلاشه که گردن بگیره ایشاا....

حول و حوش ساعت 3 نصف شب باید پوشکت رو عوض کنم اونموقع خواب از سر هر دومون می پره و تو حسابی خوشحال و شادی و منم دلم نمیاد بخوابم و ترجیح می دم کمی با پسرم بازی کنم !

دست و پاهاتو تکون می دی و این کار بهت احساس خوبی میده ؛ صدا در میاری و سعی می کنی بخندی ؛ البته هنوز اینکارارو هماهنگ باهم انجام نمی دی و من از تماشای کارای قشنگ و ناهماهنگت هم لذت می برم هم خندم می گیره !!Love You

وقتی ازت فاصله می گیریم با نگاهت دنبالمون می کنی !

عاشق پستونکت شدی و برای ساکت کردنت تو گهواره خیلی به کارمون میاد ! البته پدر بیشتر از من تمایل داره از این وسیله گول زننده استفاده کنه !

         و حالا چند تا عکس

      رهام 39 روزه

       

       

      

           حمام 40 روزگی

       

          کیک خوشمزه 40 روزگی که جشنشو با یکی دو روز تاخیر سه نفری گرفتیم ( منو پدر و قاصدکمون )

       

      رهام و پستونکش

      

     قاصدکم در 46 روزگی

      

  محمد پسر دایی علی سعی میکنه رهام رو بخندونه و موفق شدهziba

      

                                        عاشقتم نازنینم Valentine paper cutout

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عاطفه(دختر عمه رهام)
29 دی 91 22:29
سلام به بهترین وقشنگترین گل پاییزی رهام جونم ک هرروز خوشگلتر از دیروز میشه طوری ک هرروز دل من و عمه جونشو بیشتر میبره انقدر ک هر سری کامپیوترمو روشن میکنم اولین جایی ک سر میزنم وبلاگ خیلی خوشگلو سرشار از احساس زندایی جونمه خیلی دوستتون دارم .وروجک دایی جونم چ تیپی زدیااااااااااااااااااااااااا هزار هزار هزار ماشالاه به ماه کوچولو دوست داشتنیمون بوووووووووووووووس


مرسی دختر عمه جونم
عاشق باران
3 بهمن 91 15:09
با این لباس قرمزه خیلی بانمک شده مخصوصا پاپیون فسقلیش


فدات عزیز دلم
هدیه خدا- فریماه
4 بهمن 91 11:15
الهی ماشاله چقدر بزرگ وملوس شده. همیشه بخندی رهام کوچولو


ممنون فریماه جان
بهشت م.ن امام رضا
5 بهمن 91 0:54
سلام خوبی شما
مثل م.ن چقد خوشکلو با نمکه این کوچولو شما
تبریک میگم از ته ته ته دلم


سلام ممنون از لطفتون
سونیا(دخترعمه دخترعمه رهام)
5 بهمن 91 20:08
سلاااااااااااااااااااااااااام یه چیز بگم نی نی تون خیییییییییییییییییییییییلی خوشگله واسش اسفند دود کنین. ایشالله دوماد بشه پاپیون بزنه


سونیای عزیز خوشحالیم اومدی پیشمون
مامان آراد(خاطره)
6 بهمن 91 0:52
جونمممم.... هزار ماشالا..
خاله جون هر روز خوشمزه تر میشی..
قربونت برم با اون پستونک خوردنت..
بوس از روی ماهتتتتتتتت


مرسی خاله جون ! شما هم آراد عزیز رو ببوسید
سونیا(دخترعمه دخترعمه رهام)
8 بهمن 91 17:39
سلاااااااااااااااااااااااااااام نی نی تون خییییییییییییییلیییییییییییییییییییی نانازو خوشگل شده یه عالمه بوووووووووووووووووس برای نی نی تون ایشالله دوماد بشه پاپیون بزنه


مرسی سونیا جان ! ممنون بهمون سر زدی
سپید مامان علی
12 بهمن 91 12:31
به به ماشاءالله به آقا رهام گل
چه نازی ماشاءالله
فدات بشم که قطراه آد رو دوست داری و نوش جان میکنی
نصفه شب هم همه رو بیدار میکنی و بازی میکنی
ببخشید که نتونستم زودتر بهت سر بزنم


مرسی عزیز دلم .ممنون که بهمون سر می زنی