سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

30 روزگی قاصدکم

1391/10/13 23:04
نویسنده : زهرا
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاره جیگر مامان

ماهگرد تولدت مبارک باشه نفسم !!

قاصدکم می دونی که :

 یک ماهه شدی مهتاب شبهامون!

یک ماهه زندگیمون با وجود تو گلستان شده مامانی!

  

یک ماهه که شبها تا صبح بیداریم و مامان گاهی وقتها احساس می کنه داره سرپا خوابش می بره ! اما این شب زنده داریها در کنار تو از هزار ساعت رویای شیرین براش خوشمزه تره !

یک ماهه که مامان در اوج خواب آلودگی و خستگی وقتی صدای تو رو می شنوه با اشتیاق چشماشو باز می کنه و خدارو شکر می کنه که هستی و با تمام وجود بغلت میکنه و شیرت میده

               

یک ماهه که وجودت اینقدر برام ملموس و زنده است که فراموش کردم نه ماه تو دلم بودی و فقط می تونستم باهات حرف بزنم بدون اینکه روی ماهت رو ببینم!

یک ماهه که مامان شب و روزش رو گم کرده و تاریخ و ساعت رو فراموش می کنه ! ولی اصلا براش مهم نیست ! چه اهمیتی داره چندمه برج و ماهه ، چه اهمیتی داره صبحه یا شب !؟مهم اینه که تو هستی و تمام شب و روز منی !!!

یک ماهه که هر دو خانواده وقتی بهمون زنگ می زنند اعتراف میکنند که خیلی دلتنگت هستندمحصل و ما الان یک هفته است مهمون مامان جونم هستیم تا دلتنگیشون کم بشه !!

                        محصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصلمحصل

آره مامانی یک ماهه که عمه ها و خاله ها ومامان بزرگ هات دلشون می خواد ما همش مهمون خونه هاشون باشیم!

و یک ماهه که پدر بالاخره باور کرده تو رو داره و کم کم وقتی صدات می کنه عکس العمل نشون میدی

                         

قاصدک من عاشق آب تنیه و وقتی حمومش می کنم یا دست و پاهاش رو می شورم جیک نمی زنه و بعد شستشو آرامش دنیا میاد سراغش و مثل فرشته ها می خوابه !  

                                      ( این عکس رو بعد از حموم دیروز ازت گرفتم)

                                             الهی مامان فدای اون خوابیدنت

                            

قاصدکم تازگی ها به صداها و نور عکس العمل نشون میده !

قاصدکم صدای مامان رو میشناسه و وقتی براش شعر و لالایی می خونم آروم میشه !

یه روز که با عمه مهناز داشتیم پوشکت رو عوض می کردیم یه دفعه یه جیغ بنفش کشیدی و ما متعجب و مبهوت که آخه یک دفعه چی شد ؟؟؟ دیدیم که چنگت رو انداختی تو موهات و داری با قدرت تمام می کشی و پشت سرش هم جیغ و گریه ؟؟!!

عمه یکی یکی انگشتاتو باز کرد و موهای قشنگت رو از چنگ خودت نجات داد و تو ساکت شدی ؛ الهی بمیرم پوست سرت سرخ شده بود !! و ما کلی به این کارت خندیدیمزبانکده محصل

یه روز هم در حال گریه پشه بند گهوارتو گرفته بودی و با عصبانیت اینقدر کشیدی که از جاش در اومد !!

وقتی یه کم دیر بهت شیر بدم قهر می کنی ؟! و من التماس می کنم که پسرم بیا باهم دوست باشیم قهر کار قشنگی نیست !

گاهی وقتها اینقدر برای شیر خوردن هول میزنی که شیر می پره تو گلوت و بعدش کلی بد اخلاق می شی و دیگه نمی خوری و چنگ می اندازی به منو خودت ! بهت می گم مامانی من چکار کنم خب آروم بخور !

                                  

از ساعت 3 بعد از نیمه شب هر ساعتی بیدار شی دیگه نمی خوابی تا 7  صبح  و من دعا می کنم که دیرتر بیدار بشی ! اگر بیشتر از دو ساعت بخوابی دلم برات تنگ میشه و سعی می کنم بیدارت کنم و تو کلی طول می کشه تا چشمای نازتو باز کنی ! همه می گن به عمه معصوم رفتی چشماتو باز نمی کنی تا خوابت نپره !           

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پرهام
13 دی 91 23:53
ایشاللا نوه ی پسری ات رو بغل کنی مامان مهربون! همه ی سختی ها و بیدار خوابی ها با یه لبخند کوچولو از یاد مامانها می ره!


مرسی خاله ! آره واقعا همینطوره
مامان ارمیا و ایلمان
14 دی 91 23:10
الهی جیگرتو بخورم رهام خوشگل خاله.نمی دونی چقدر دلم می خواد از نزدیک ببینمت.خدا رو شکر که هستی. یک ماهگیت مبارک عسلم. مامنو از طرف من ببوس.


مرسی خاله جون مهربونم
هدیه خدا- فریماه
16 دی 91 19:14
سلام رهام کوچولو. خوش اومدی عزیزم. مبارکه زهرا جان.


سلام ممنون عزیزم
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
16 دی 91 23:12
وای خدای من چقدر بزرگ شده توی این یک ماه
ایشالله که سلامت باشی
عکسای یک سالگیت ایشالله
دعا واسه خواهرم یادتون نره


واقعا بزرگ شده؟ من که زیاد متوجه نمیشم!
حتما دعا می کنم
شادي
18 دی 91 10:00
اي جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم فداش بشم من ، وووووووووووووووووووووواي عاشقش شدم تو روخدا اينجوري عكس نزار چشم ميخوره....

مرسی عزیزم
مامان رهام
18 دی 91 11:19
اولین ماهگردت مبارک رهام عزیزم خوشحالم که هم اسم عزیزدل منی و این باعث میشه احساس نزدیکی بیشتری باشما داشته باشم


مرسی خاله جونم ! ماهم عاشق رهام عزیز شما هستیم
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:23
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه...
آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین...
http://ninimod.niniweblog.com


سلام حتما به آراد عزیز رای میدم
فرشته
9 بهمن 91 16:06
بوسسسسسسسسسسسسس خوشحالم برات خیلیییییییییییییی


ماهم می بوسیمتون
سپید مامان علی
12 بهمن 91 12:34
یک ماهگیت مبارک قاصدک کوچولو

به به که حمام رو دوست داری پسر تمیزم

واقعا ادم برای همچین کلوچه ای بایدم دلتنگ بشه


ممنونم خاله جون