سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

یه جشن تولد دیگه

1390/7/18 15:18
نویسنده : زهرا
446 بازدید
اشتراک گذاری

صدایی از طرف خدا آمد ، آیا آماده سفر شده ای !!؟؟ کودک پاسخ داد آری خدای مهربانم ، اما دوری از تو را چگونه تاب آورم ؟؟؟ 

در این سفر فرصت بیشتری برای با من بودن خواهی داشت !!! این پاسخ خداوند به سوال کودک بود !

و کودک با دلهره ای توأم با اشک  پا به دنیا نهاد و در آغوش یه فرشته به اسم مادر جا گرفت

 

                       

سلام هستی مامان

دیشب شب  و امروز روز تولدمه ؛  پدر برام سنگ تموم گذاشته بود مامان از بودن در کنارش خوشحال و خوشبخته و بک دنیا ازش ممنون

 

 

مامان بزرگ دیشب کلی برام هدیه آورد عمه های مهربونت همشون امروز یادم کردند ؛  همینطور خانواده خودم و دوستهام ، همشون رو خیلی دوست دارم   PostSmile!

 الان فقط یه پر پرواز کم دارم تا از خوشحالی پر بگیرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارميا
19 مهر 90 9:10
واي فكر نكني بي معرفتم ها. به خدا دقيقا روز تولدت رو نمي دونستم چه وقتيه. تولدت هزار بار مبارك. ايشالله سالم و شاد باشي و عاقبت به خير. چرا ديروز كه با هم بوديم نگفتي ؟؟؟ بچه بد.در هر حال باز هم مبارك باشه.


¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خوبی مهربونم؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`یه خبر دارم برات!
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´..(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’اگه گفتی چیه؟؟؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.کادوی تولدتت
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*

*****************


ممنون دوست خوبم . ببخشید نگفتم .
بابای مهرسا
19 مهر 90 15:52
سلام
ممنون که به وب من اومدید
خوشحال شدم بازم منتظر شما هستم



خواهش می کنم .

بابای مهرسا
19 مهر 90 15:52
راستی وبت عالیه


نگين
20 مهر 90 10:46
سلام
وبلاگ قشنگي داري خوشحال ميشم به منم سري بزني

سلام ، با اجاره لینکتون کردم
نگين
20 مهر 90 12:19
سلام مرسي منم لينكتون كردم
بابای مهرسا
20 مهر 90 14:42
سلام.با اجازه لینک شدید
بابای مهرسا
20 مهر 90 16:05
مهرسا یک ماهه شد


مبارک باشه ! مثل من مهر ماهیه
مامان پرهام
20 مهر 90 22:59
سلام تولدت مبارک عزیزم! پس شما مهر ماهی هستی؟ همونه اینقدر اروم و خانومی راستی چرا از ارشیا عکسی نمی ذاری خاله؟


یک دنیا ممنون . آخه هنوز عرشیا رو به قاصدک معرفی نکردم ! به موقع عکسشو می ذارم
مامان رهام
23 مهر 90 12:07
سلام دوست خوبم تولدت مبارك مبارك مبارك


سلام ممنون عزیز
مامان رهام
25 مهر 90 11:58
مرسي از لطفت