سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

آشنایی با فصل پاییز

1390/7/12 14:57
نویسنده : زهرا
2,131 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازنینم دل مامان برات لک زده

هفته پیش یه روز که داشتم از اداره برمی گشتم خونه چشمم افتاد به یه لباس نوزادی قشنگ و بی اراده برات خریدمش . وقتی اونو نشون پدر دادم قیافش دیدنی بود !   

کلی باهم ادای بازی کردن با تو و بغل کردنتو در آوردیم   هر دو  دلمون میخواست خودت بودی و ... .  ای جااااااااااااان !    15_2_141.gif

لباست یه سرهمی اسپرت و قرمز رنگه که عکس یه سگ ناناز روشه ، فرقی نمی کنه دختر باشی یا پسر در هر دو صورت می تونی اونو تنت کنی .

                                                                   

الان فصل پاییز و ماه مهره ، چند روزه دیگه تولد منه ، یعنی سالگرد روزیه که از دنیای شما اومدم به دنیایی که الان توش زندگی می کنم .     Orkut Scraps - Happy Birthday     ( خودمو تحویل گرفتم )

 

من عاشق فصل پاییزم                          deborah.mihanblog.com

 قاصدکم برات بگم که :

آدمهای دنیای مامان روزهای قشنگ خدارو به چند قسمت تقسیم کردند . این روزها وقتی تعدادشون به ٣٠ میرسه بهشون می گیم یک ماه ، سه تا از این ماهها رو بهش می گیم یک فصل و چهارتا فصل رو بهش می گیم یک سال ، که هر سال ٣٦٠ روزه .

هر یک از این ماهها و فصل ها اسمهای قشنگی دارند که نشان دهنده ویژگی منحصر به فرد اونهاست .

 فصلی  که ما الان توش قرار داریم همانطور که گفتم اسمش پاییزه ،پاییز یعنی رنگ ، یعنی برگ ریز و تحول ، یعنی خداحافظی با خورشید داغ تابستان ، یعنی خنکی ،  یعنی یک دنیا زیبایی و ....

         

این فصل یه فصل بی نظیره که اکثر آدمها عاشقشند ! وقتی این فصل میاد دنیا میشه یک دنیای دلربا و دل انگیز و .....

اسم ماههای قشنگ پاییز  مهر ، آبان و آذره . که تابش خورشید به ترتیب تو هر کدوم کمتر و کمتر میشه .

همونطور که گفتم الان ماه مهره ، ماه تولد مامان . آبان ماه تولد پدره ، فکرشو بکن هستی مامان مثلا اگر تو آذرماه دنیا بیای پاییز قشنگ می شه فصل خانواده ما !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 14:21
آخی مامان مهربون نوشته هات نشون میده که حسابی بیقررار دیدن نی نی هستی کی دنیا میاد؟


من عاشق بچه هام ، ولی دلم می خواد تو بهترین شرایط پذیرای این هدیه باشم .نمی دونم کی این موقعیت فراهم میشه؟ برام دعا کنید .
مامان ارميا
13 مهر 90 10:17
عكس لباسش رو هم مي گذاشتي دوست جونم. حتما بگذار. راستي اميدوارم آذر به دنيا نياد چون آذري ها مخصوصا دختر هاشون خوب نيستن.


چه حیف شد؛ دیگه پاییز مال ما نمی شه! باشه در آینده عکس لباسش رو هم میگذارم.
بابای مهرسا
13 مهر 90 14:10
ممنون که به من سر زدی وبت عالیه موفق باشی