سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

یک ماه تا تولد ...

1392/8/14 0:50
نویسنده : زهرا
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

پادشاه سرزمین قلبم سلام❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یازدهمین ماهگرد تولدت هزار بار مبارک باشه عشقم !❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خورشیدم، ماهم، مهتابم! روزها و هفته ها و ماههای در کنار تو بودن آنقدر برایم لذتبخش و زیبا بودند که گذر زمان را حس نکردم. و دوست ندارم روزهای بی تو بودن را به خاطر آورم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

باورم نمی شه یازده ماه ترا درآغوش گرفتم ، بوییدم و بوسیدم. باورم نمی شه اینهمه خوشبختم!

خدا رو شکر که توهستی، همیشه باش، در کنارم باش، در آغوشم باش تا آغوشم با تو آغوش مادری عاشق و بی تاب بشه.

بخند، شیطونی کن، جیغ های خوشحالی بکش تا مامان روز بروز مجنون تر بشه!

                                                                   

من چه خوشبختم که تو هستی! ضربان قلبم!!!

قاصدکم ! رهام نازنینم ! 20 ماه از روزهایی که با تو همنفس شدم می گذره ، 9 ماه در وجودم پرورش یافتی و من برایت یک دنیا لبخند و نوازش ذخیره کردم ! صدها کتاب ؛ قصه و شعر از بر کردم  و  11 ماه در کنارت با عطر نفسهایت ؛ عشق را زندگی کردم.

ترا اندازه گلهای نیلوفر، ترا مثل اقاقی ها ، به قدر لاله و شب بو ؛ ترا اندازه خورشید عالمتاب می خواهم 

                                                                  دوست می دارم

                                     

       چند تا از عکسهای سفر به زنجان

                            

           

                               

          

                          

                                 

تو خونمون موقع بازی با لوگوهات   

   

      بدون شرح

         

                            

                                  یه روز رفتیم خونه عمو محمود . آرشیدا برات سنگ تموم گذاشت!

            

         بله بله چشمم روشن     

                   

       

        با ماشین آرشیدا رانندگی هم کردی

               

                  

 ****

پسرکم الان ساعت 12:45 شبه و تو لالا کردی کمی هم ناخوش احوالی ! سرفه می کنی ؛ آب ریزش بینی داری و بیقراری !!  الهی برات بمیرم .

4 تا دندون جدیدت باهم جوونه زدند ٰ مبارکت باشه زندگیم !

دایی علی و زندایی جون تو راهند و دارند از سفر کربلا بر می گردند ؛ الهی زیارتشون قبول باشه !!!

یکی دو ساعت دیگه می رسند خونه و من هم مثل بقیه اعضای خانواده منتظرم !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیا و ایلمان
19 آبان 92 11:44
الهی جیگر اون لپهاشو. خیلی ماهه.


مرسی خاله جونی